Gjest Guest_ts_* Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det jeg også tror Smurstafa. Men skal finne på noe koselig med henne i helga, så får vi se hvordan hun oppfører seg Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Så man kan ikke leve sammen uten sex? I så fall tror jeg du har et litt over normalt stort behov for sex, gitt. Det går nemlig fint, så lenge man er kreativ. Jeg er veldig spent på den kreative delen, gjerne utdyp det! Klø hverandre på ryggen. Det er det beste jeg vet om, i hvert fall. Slår sex og underlivstafsing any day <3 Nå ble jeg skuffet Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Noen som så gårsdagens episode av Family Guy på Viasat 4 i går? Der løste de det med å ha sex i øret. Vet ikke om det er en fullgod løsning, men det er iallefall kreativt... Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Gjør det slutt. Reiligiøse folk er ikke noe å samle på uansett. Lenke til kommentar
anjaanja Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Gjør det slutt. Reiligiøse folk er ikke noe å samle på uansett. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hun har sikkert penis. Ber deg lukke øgene på bryllupsnatten og plutslig har du en pølse i munnen! Lenke til kommentar
Gjest Guest_ts_* Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hun har sikkert penis.Ber deg lukke øgene på bryllupsnatten og plutslig har du en pølse i munnen! Du trollet.. stikk å ta deg en pinne.. som jeg har skrevet har vi allerede hatt sex. Fryktelig mange useriøse svar.. ikke nå bedre å finne på ? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hun har sikkert penis.Ber deg lukke øgene på bryllupsnatten og plutslig har du en pølse i munnen! Du trollet.. stikk å ta deg en pinne.. som jeg har skrevet har vi allerede hatt sex. Fryktelig mange useriøse svar.. ikke nå bedre å finne på ? Er dessverre mange småbarn her. Anyways, syns ikke du skal gi opp ennå iogmed at dere faktisk har hatt sex. Jenter (og gutter?) har perioder med ting de "brenner for", jeg har iallefall det Så tipper at så snart dere blir skikkelig kjent, så klarer hun nok ikke å holde seg så altfor lenge. Lenke til kommentar
Gjest Guest_ts_* Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ja takk for det faktisk så var hun til legen og ordnet seg mini-piller eller no, tror det er p-piller? det gjorde hun ETTER vi snakket sammen. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ja takk for det faktisk så var hun til legen og ordnet seg mini-piller eller no, tror det er p-piller? det gjorde hun ETTER vi snakket sammen. Det må da vel være et tegn nok på at hun ikke kommer til og holde seg fram til hun er gift? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det kan være at hun vil begynne på p-piller fordi hun for eksempel vil ha mer kontroll over menstrasjonssyklusen sin, men jeg hadde nok heller tolket det som et ganske sikkert tegn på at hun ikke har tenkt å leve i sølibat særlig mye lenger. Lenke til kommentar
Gjest Guest_ts_* Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det kan være at hun vil begynne på p-piller fordi hun for eksempel vil ha mer kontroll over menstrasjonssyklusen sin, men jeg hadde nok heller tolket det som et ganske sikkert tegn på at hun ikke har tenkt å leve i sølibat særlig mye lenger. hehe, jeg tenker litt sånn jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå