Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Broren min hadde sex me ei jente etter meg

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Broren din har friheten til å ha sex når han vil og med hvem han vil. Det har du også , og dama de. Så dette er ikke noe sak. Har hatt sex flere ganger med samme damer som bestekompisen min og ekser. Saken er bare hva du selv gjør ut av det, for oss er det ikke noe big deal. Det er våres natur.

this. det er tydelig at du gjør sex til noe mye mer enn hva det er.. hvis du har sex ofte og innser at det ikke er noen bigdeal får du synet til meg og vizzy og da vil du innse hvor trangsynte de fleste er i forhold til seksualitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest trådstarter
Broren din har friheten til å ha sex når han vil og med hvem han vil. Det har du også , og dama de. Så dette er ikke noe sak. Har hatt sex flere ganger med samme damer som bestekompisen min og ekser. Saken er bare hva du selv gjør ut av det, for oss er det ikke noe big deal. Det er våres natur.

this. det er tydelig at du gjør sex til noe mye mer enn hva det er.. hvis du har sex ofte og innser at det ikke er noen bigdeal får du synet til meg og vizzy og da vil du innse hvor trangsynte de fleste er i forhold til seksualitet.

Ville du vært sammen med noen som du vett har et så nært forhold til din bror?

Lenke til kommentar

Ville du vært sammen med noen som du vett har et så nært forhold til din bror?

Hvis jeg fant jenta tilltrekkende og følte det passa for meg så ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...