Gjest what to do? Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hei... Er knapp. Møtte ei jente. Var med hun mange ganger og vi fikk følelser for hverandre. Så gikk jeg inn i periode hvor jeg var veldig avsosial med alle. Var bare hjemme, ikke på msn osv. Etter en stund begynte jeg å snakke med henne, var med henne igjen, og hadde sex. Siden vi ikke hadde vært med henne på lenge, spurte jeg henne om hun hadde ligget med noen andre, da. Hun svarte bare, "ja, men han var teit, drit i det". Ikke før senere fikk jeg vite at det var broren min hun hadde ligget med.. Egentlig møttes de hverandre først og så film, før jeg møtte henne. Så broren min har tatt kontakt med henne etter han viste jeg hadde hatt sex med henne, fordi han viste at det "var håp". Broren min hadde sex med henne selv om han viste at jeg allerede hadde hatt sex med henne!... What to do? Hvordan hadde dere følt dere hvis dama di hadde hatt sex med broren din før deg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Jeg hadde gitt brodern en klapp på skulderen og spurt om tips Men er det virklelig noe å gjøre? Endret 18. januar 2010 av b-real Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 :/ Hun er forelsket i meg, og jeg liker henne, men hver gang jeg ser dem, kommer jeg til å tenke tanken... Argh.. Så er han så stygg og, bare for å gjøre "listen" et navn lenger! Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Man ber dama drite og dra for å ha sex med boren og så gir man broren en rett høyre. Så hjelper man broren opp igjen og forteller han at sånt gjør man ikke Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Man ber dama drite og dra for å ha sex med boren og så gir man broren en rett høyre. Så hjelper man broren opp igjen og forteller han at sånt gjør man ikke Nøyaktig sånn jeg ville gjort det. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 du skjønner vel at hun er hore? Det er innlegg som dette som gjør at vi vurderer hele gjestepostordningen. Ordningen er primært til for at brukere skal kunne ta opp sensitive emner angående helse, familie og seksualitet uten at det hefter ved deres person, ikke for at folk uten ryggrad nok til å stå for sine meninger skal kunne leke Charles Bronson bak PC'en. Vi er et liberalt forum med stor takhøyde. Ingen blir straffet for sine meninger her, og det er derfor ingen grunn til å gjesteposte, annet enn kanskje følelsen av at man poster noe man egentlig ikke står for selv en gang, og i hvertfall ikke er villig til å forsvare i åpen debatt. Geir Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Vanskelig promlemstilling dette, og jeg kan ærlig ikke si hva jeg ville gjort etter som jeg ikke har vært i den situasjonen selv. Men det du må finne ut av er om du føler nok for dama til at du kan legge dette bak deg og komme over det. Du burde også ta deg en prat med broren din og høre hva greia er. Hvis han visste at du var på gang med henne er det ganske respektløst av han å hoppe på henne. Når det gjelder hun jenta, så er det ikke sikkert at du skal legge for mye i det som skjedde for hennes del. Det kunne vært hvem som helst, og det kan skyldes din asosiale periode hvor hun trudde du ikke var intressert. Så at du skal gi opp henne med en gang, som noen andre råder deg til er ikke nødvendigvis det du skal gjøre. Hvis hun trudde du var uintressert, så er det forståelig at hun gikk til noen andre. Det ville vel du også gjort hvis du trudde ei jente var uintressert. Men få tatt deg en prat med broren din og få alt på bordet, så du har hele sannheten og hele historien som utgangspunkt når du skal finne ut av om du kan klare å legge dette bak deg. Lykke til Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Sharing is caring? er det så ille da, du bør jo ha ett sunt familiært forhold til din bror alikevel? og om du ikke har dette, så bruk det som motivasjon at du skal bli bedre i senga enn han og at du da kan spørre henne i etter tid hvem som var best dette er ikke noe problem større enn du gjør det selv.. hvordan du ser på det hele bestemmer utfallet. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Sharing is caring? er det så ille da, du bør jo ha ett sunt familiært forhold til din bror alikevel? og om du ikke har dette, så bruk det som motivasjon at du skal bli bedre i senga enn han og at du da kan spørre henne i etter tid hvem som var best dette er ikke noe problem større enn du gjør det selv.. hvordan du ser på det hele bestemmer utfallet. Helt feil tankegang etter min mening. Hva om hun er noe annet enn en puledukke? Bruke som motivasjon?? Nei jeg hadde ikke giddet å være i det forholdet. Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Sharing is caring? er det så ille da, du bør jo ha ett sunt familiært forhold til din bror alikevel? og om du ikke har dette, så bruk det som motivasjon at du skal bli bedre i senga enn han og at du da kan spørre henne i etter tid hvem som var best dette er ikke noe problem større enn du gjør det selv.. hvordan du ser på det hele bestemmer utfallet. Helt feil tankegang etter min mening. Hva om hun er noe annet enn en puledukke? Bruke som motivasjon?? Nei jeg hadde ikke giddet å være i det forholdet. Det finnes ingen logisk forklaring på å ikke være sammen med ei dame bare fordi hun har hatt sex med din bror. Enten må du akseptere det (som jeg illustrerte over) eller så kan du ikke akseptere det og avslutte forholdet, ett av to. jeg anbefaler førstnevnte og at du ser på det positive ved dette (ja, det er alltid noe positivt ved noe negativt). Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Man ber dama drite og dra for å ha sex med boren ... Hvorfor det? Skal jenter være avholdende mens de venter på den rette, og så hvis vedkommende går "av nett" og ikke lar høre fra seg på flere måneder så skal de fortsatt sitte og vente? Hadde dere gitt samme rådet til en gutt som ikke hørte fra dama si på flere uker? Hva han skal gjøre med broren kommer litt an på omstendighetene. Nå har ikke jeg noen bror, men jeg har mistet damer til kamerater fordi jeg ikke tok vare på dem. Surt når det skjer, mens så lenge jeg bare har meg selv å skylde så kan jeg ikke klandre hverken dem eller damen. Å ha problemer med at damer har hatt sex med andre enn en selv mens man ikke var i et reelt forhold er bare moralisme. Det som teller er at de har det godt sammen nå som de faktisk har fått et forhold. Det betyr jo at hun tross alt valgte ham når hun skjønte at det tross alt var håp for dem. Trådstarters utfordring nå er å overbevise om at det var et riktig valg av henne. Geir Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Man ber dama drite og dra for å ha sex med boren ... Hvorfor det? Skal jenter være avholdende mens de venter på den rette, og så hvis vedkommende går "av nett" og ikke lar høre fra seg på flere måneder så skal de fortsatt sitte og vente? Geir Er noe annet å sitte og vente og på å pule rundt med broren da Geir. Akkurat som at når du har slått opp med noen så finner du en annen å bli sammen med, men du sikler jo ikke rundt eksen sine slektninger. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Man ber dama drite og dra for å ha sex med boren ... Hvorfor det? Skal jenter være avholdende mens de venter på den rette, og så hvis vedkommende går "av nett" og ikke lar høre fra seg på flere måneder så skal de fortsatt sitte og vente? Geir Er noe annet å sitte og vente og på å pule rundt med broren da Geir. Akkurat som at når du har slått opp med noen så finner du en annen å bli sammen med, men du sikler jo ikke rundt eksen sine slektninger. Helt enig. Gjor ikke noen at hun hadde sex, men med broen min?! Amagaaad!!! Broren min som er problemet, han snakket henne til å komme, sa ting som "han driter i deg" osv. HVILKEN BROR GJØR SÅNT? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Da har du noe å diskutere med broren din. Det er ikke damas feil. Hvorfor skulle man holde seg unna typens slektninger når man slår opp? (Bortsett fra at stemningen kan bli litt anstrengt i familiemiddager, selvsagt...) Geir Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Har vært borti noe liknende. Broren min ble sugd på en fest av en venninne av meg. Vi hadde blitt kjent med hverandre for noen uker siden, og var i ferd med å bli ganske så gode venner. Har ikke hatt lange samtalene med henne etter det, kan du si. Forstår at dette freaker deg ut, men du må nesten finne ut selv hva du skal gjøre. Hadde det vært min bror hadde begge to fått høre det, men broren min hadde det gått værst ut over. Bro's before hoes man, that shit is wack. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Da har du noe å diskutere med broren din. Det er ikke damas feil. Hvorfor skulle man holde seg unna typens slektninger når man slår opp? (Bortsett fra at stemningen kan bli litt anstrengt i familiemiddager, selvsagt...) Geir HVORFOR? Fordi det er bare ekkelt og teit. Akkurat som at det er respektløst å rote rundt med eksen sine venninner. Det er liksom bare noen grenser. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Broren din har friheten til å ha sex når han vil og med hvem han vil. Det har du også , og dama de. Så dette er ikke noe sak. Har hatt sex flere ganger med samme damer som bestekompisen min og ekser. Saken er bare hva du selv gjør ut av det, for oss er det ikke noe big deal. Det er våres natur. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det hadde jeg aldri godtatt, slik jeg ser det er det slikt man rett og slett ikke gjør. Hadde vertfall holdt meg unna den dama Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Er det slik å forstå at broren din og dama hadde sex før dere ble sammen? Stoler du på broren din, eller tror du han vil prøve seg igjen? but it takes two to tango.. Syns du bør tenke over om du klarer å legge tankene bak deg, og om du ønsker å være sammen med dama fremover. Er du glad nok i henne vil du klare det om du ønsker forholdet sterkt nok. Hva med å ta en prat med dem begge samtidig? vil tro (harde?)fakta kommer på bordet da Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Er det slik å forstå at broren din og dama hadde sex før dere ble sammen? Nei, jeg var først. Stoler du på broren din Nei, aldri. Verste storebror ever som altid prøver seg på veninnene mine. eller tror du han vil prøve seg igjen Ja... /sigh. Eller kanskje ikke, prøvde å skjemme han ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå