TheWankership Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Avslutt, neste som skjer er at du ikke får gjøre annet enn å vaske osv, mens hun driver på med masse andre, garantert! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 De har en unge på vei, og da tror du det er så lurt å bare "avslutte"? Forstår godt at trådstarter er frustrert, men det er vel bedre å prøve å løse saken (noe han prøver på, og det er jo veldig bra, for det virker som det er så mange som gir etter når ting begynner å butte i mot.) Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Abort, eller legg ut ungen, men hu dama vil vel ikke det, drittkjerring som skal tyne stakkaren for spenn... Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) For meg så høres det ut som kommunikasjonssvikt. Har dere vurdert å gå til ett familievernkontor for å få hjelp til å ta opp ulikhetene og behovene deres med en tredjepart? Endret 19. januar 2010 av dSRL Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 1. Hun er ikke fysisk tiltrukket av deg lenger 2. Du tilfredstiller henne ikke 3. Komunikasjon Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Høres etter min mening ut som en ekstermt likegyldig kjæreste uten det helt store følelsesapekteret. Føler det har gått så langt at det ikke er stort mer for deg å gjøre i det forholdet. Hun er totalt blottet for vilje når det kommer til seksuell kontakt med deg og alt det som hører med i den kategorien. Det er lite du får endret sålenge hun ikke vil og ikke har lyst. Da hjelper det ikke å spille kostbar og alle andre forslagene som kommer her, for hun har like lite lyst på deg. Ikke vet jeg hva du skal gjøre, og det blir jo ekstra vanskelig siden dere har barn sammen. Jeg hadde nok kontaktet en samlivsekspert eller noe i den duren, men hun nekter vel på at dere har et problem og er vel for trøtt til det også? Med andre ord så kommer dere ingen veg med dette her. Du vil - hun nekter. Lykke til Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Det å være sammen med en person som man ikke passer eller trives med "for barnets skyld" er ingen god ide. Bedre å være helgepappa og lykkelig spør du meg. Ingen barn er lykkelige med foreldre som er ulykkelige sammen... Endret 22. januar 2010 av Misantropen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå