Gjest gutt_27 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Så. Jeg er sammen med en flott jente, men det er noe som har plaget meg. Helt siden en sydentur for 4 år siden har ikke sexlivet vårt vært tilfredsstillende for meg. Jeg sliter med selvfølelsen, og kjæresten min hjelper ikke på, for hun vil simpelthen ikke ha meg eller ta på meg. Hun nekter å fortelle meg hvorfor, og kaller meg ufølsom når jeg insisterer på å få vite hva som er så galt med å ta på meg. Og jeg får skyldfølelse. Faktum er. Jeg kan ikke karakterisere sexlivet mitt som tilfredsstillende med mindre jeg får jenten jeg elsker til å ha sex med meg én til to ganger i uken, med mindre det er noe ekstraordinært som ligger i veien. Hele forholdet vårt har jeg gjort det klart at i sexlivet vårt kan hun bli tilfredsstilt akkurat når hun vil, og på den måten hun vil (uten begrensninger), uten at hun må gjengjelde det hvis hun ikke vil ha samleie. Uansett om jeg har hodepine eller er kvalm: Uten begrensninger. Men hun har aldri bedt om noe, noensinne. Når jeg ikke egler meg innpå henne har vi knapt nok sex en gang i måneden, og når jeg egler meg innpå har vi sex en gang hver tiende dag i snitt. Når hun ikke vil ha sex blir det tilnærmet aldri noe på meg heller; hun nekter å ta på meg. Når jeg vil ha berøring, av ikke-seksuell art, nekter hun meg som oftest dét også. Så jeg føler meg uattraktiv og uelsket: Hun kan få meg akkurat når hun vil, men når hun får bestemme, så har vi sex en gang i måneden i misjonærstilling, ikke mer. Hun er mye kvalm akkurat nå fordi hun er gravid, men hun vil heller ikke ta tabletter mot kvalme selv om en apoteker har anbefalt henne det. MEN før kvalmen har det alltid vært noe annet, i flere år nå: Sliten, trøtt, vondt i ryggen, skal tidlig opp. For meg er slike unnskyldninger helt utenfor min fatteevne: Jeg setter hennes behov foran alt, og løper gjerne til en søndagsåpen butikk 3 kilometer unna midt på søndagskvelden for å kjøpe en brus til henne hvis hun ber meg om det, og sliten og trøtt?? Jeg har ikke ord for akkurat det, da jeg aldri i mitt liv har vært for sliten eller trøtt til å bruke 10 minutter på kjæresten min, ikke engang da jeg jobbet 16 dager vekslende mellom dag og kveldsvakt mandag til og med søndag pluss lille julaften og julaften i 2005. OG hvis jeg hadde vært for sliten og trøtt hver dag i flere dager hadde jeg for pokker hatt sex FØR jeg ble for trøtt, eller bedt henne om å ta meg. (Ikke at det er noe problem, det er nærmest alltid jeg som tar henne) Er jeg pervertert for å ønske å bli tilfredsstilt inntill to ganger i uken? Er jeg lite forståelsesfull når jeg ikke forstår hvorfor hun ikke gidder å tilfredsstille meg to ganger i uken, på hvilken som helst måte hun ønsker? Kanskje jeg ser litt kynisk på det, når jeg ser på sex (oral, vaginal eller hånda) som noe trivielt som tar 10 minutter, men som sagt, jeg kan bruke mer enn 30 minutter på hvilken som helst av kjæresten min sine ønsker eller behov hver bidige dag i uken, mens kjæresten min ikke ser ut til å bry seg om mine behov eller ønsker mer enn 10 minutter én gang i uken, maksimum. Dette har pågått så lenge at jeg mer enn en gang har spurt meg om hun virkelig elsker meg, og videre til det punktet at jeg to ganger (med ett års mellomrom) har truet med å forlate henne hvis ikke hun begynner å vie meg oppmerksomhet, hvorpå hun begge ganger har lovet bot og bedring, og knapt nok gitt bot dagen derpå, men aldri vist bedring. Er det vanlig at jenter som elsker en mann ikke berører mannen i det hele tatt gjennom en hel helg i sofaen, og ikke viser interesse for sex eller berøring på flere uker i strekk i når de begge ligger i samme seng hver natt? Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Fortell henne hvordan du føler det. Du har rett til en begrunnelse, om ikke annet Lenke til kommentar
samebob Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Høres ut som du har gitt all makten til henne angående sexlivet, hva med å få hun til å jakte på deg? har ingen aning på hvordan du skal klare det, men et forslag bare Å nei du er ikke pervertert eller kravstor spør du meg angående at du vill ha fysisk kontakt og sex. Høres ut som du har gitt all makten til henne angående sexlivet, hva med å få hun til å jakte på deg? har ingen aning på hvordan du skal klare det, men et forslag bare Å nei du er ikke pervertert eller kravstor spør du meg angående at du vill ha fysisk kontakt og sex. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Fortell henne hvordan du føler det. Du har rett til en begrunnelse, om ikke annet Jeg har gjort det flere ganger, det faller alltid tilbake på: -Du forstår ikke... (Thank you captain Obvious, liksom) -Jeg har ikke lyst i kveld, og det må du respektere (så kan du gange det svaret med antall dager det går mellom hver gang, en gang hver kveld) -Jeg ser syk, det må du respektere -Jeg er så trøtt for tiden -Jeg er så sliten for tiden Hun nekter å se på situasjonen i langtidsperspektiv, og lyver om hvor ofte vi har hatt sex før de siste par månedene, hver gang. Det har kommet til det punket hvor jeg ikke orker mer, og som sagt: Jeg har fortalt henne at jeg ønsker å finne en annen jente, men jeg har gitt henne en siste sjanse: Og hun ser ikke ut til å bry seg det minste! Ikke et kvekk! Høres ut som du har gitt all makten til henne angående sexlivet, hva med å få hun til å jakte på deg? har ingen aning på hvordan du skal klare det, men et forslag bare Tja. Jeg har forsøkt, men det etter noen uker er det uansett jeg som begynner å svi på pungen, og selv om hun faktisk tar initiativ selv en gang i måneden hvis jeg overlater jakten til henne, så føler jeg ikke at det er noen forbedring... Og hun har ikke all makt, hun kan bare få hva hun vil når hun vil... Dessuten har hun ikke spesielt lyst halvparten av gangene vi har sex heller, noe som er noe helt jævlig turn-off, og når jeg ikke ligger oppå henne lengre fordi jeg ikke orker negativiteten så nekter hun å fullføre det hun startet. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Si enkelt til henne at om det ikke blir bedring innen for eks en mnd så antar du at hun ikke har den kjærligheten for deg som du sier og at du da desverre må flytte bort av respekt for deg selv. Hvorfor i alle dager skal du gå å undergrave deg selv for henne. Om du flytter så skal du se at du finner en ny jente som ikke klarer å holde finran av fatet.. -Du skal respektere at hun ikke vil el lign, mens hun ikke respekterer at du trenger svar/berøring/bekreftelse på deres forhold og følelser til hverandre. Enveisgate sa du? Lykke til Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Du er absolutt ikke perversert for å ønske sex 2 ganger i uken. Det er heller din kjære som er unntaket her som kun ønsker 1 gang i mnd. Men folk er forskjellig, og sex og nærhet er noe noen setter høyere enn andre. Men det er også det som kan ødelegge mest hvis man ikke matcher på fysiske behov. Som mange andre over meg har sagt, så kan det virke som at du har gitt henne full kontroll over forholdet. Ikke bare når det gjelder det fysiske, men på det generelle plan. Og da blir det ofte at den med kontrollen ender opp med å ignorere den andres ønsker og behov. Sett krav til forholdet du også, og hvis hun ikke kan innfri dine krav og behov, så kan du på ingen måte innfri hennes. Det kan godt hende at dere rett og slett ikke passer så bra sammen som dere trudde, og at dere kan ha godt av litt tid fra hverandre for å føle på om det er dere som passer sammen eller om dere skal gå hver deres vei. Det viktigste her er at du ikke undergraver dine egne behov, og din egen seksualitet for hennes skyld. Passer dere ikke sammen, så passer dere ikke sammen. Det er sånn som skjer. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest vært_der Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Du er rett og slett for tilgjengelig. Samme ødela mitt forhold engang i tiden. For min del, hvis samme situasjonen hadde kommet opp igjen. Bli mindre "needy", stikk mer ut med kompiser. La henne svette litt, rett og slett slik at hun faktisk forstår at her må det jobbes hvis hun har lyst å beholde deg. Og sist men ikke minst, kom deg vekk hvis det ikke er antydninger til forbedring. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg tror den beste løsningen er å gå fra henne, kort og greit, om enn smertefullt. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hun bør respektere at du har lyst på sex også. Dette går begge veier. Men jeg har alltid ment at om man ikke får det man vil ha (ikke bare seksuelt) av kjæreste/samboer/ektefelle, så er det beste å få avsluttet hele greia. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Her er det mye å ta tak i. For meg ser det ut til at dere har havnet i en ond sirkel som dere ikke kommer ut av. Ikke viser dere kjærlighet/omsorg for hverandre, ikke har dere fysisk kontakt og ikke kommuniserer dere. De fleste vil jo da lure på hva er det som er igjen? Det første som slår meg er at du er(eller er blitt) en tøffelhelt som gjør alt hun ber om. Du stiller opp for henne uansett hva og gjør alt det hun ber deg om, når som helst. Du gjør det alt for lett for henne. La henne kjøpe brusen sin selv for pokker! Når det gjelder sex så har du naturligvis behov som skal dekkes du også. Men hvorfor akkurat to ganger i uken(fredag og lørdag)? Sex er mer en bare å peise på til du kommer, selv om det kan være gøy innimellom det også. Men ut i fra det du forteller her så mangler dere de fleste ingrediensene for å kunne ha et seksuelt forhold; spenning, tiltrekning, lyst, kontakt, energi og tid. Eg ser jo at du har lyst, but it ain't no one man show... Men mest av alt så lyser det av oppgitthet og dårlig selvtillit ut av posten din. Dette er noe som ofte har en selvoppfyllende profeti. Du er oppgitt av dama/forholdet og har ingen selvtillit. Dette smitter over på dama som ikke blir tiltrukket og blir oppgitt av det samme. Så selv om dama kanskje har sine demoner å jobbe med så må du ikke se skogen for bare trær. Du må gjøre en innsats selv(dette betyr IKKE at du skal spørre om å få litt sex) for å snu ting. Når var det sist du viste omsorg og kjærlighet uoppfordret? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kjenner meg forsovet igjen fra sist forhold jeg hadde. Du kan gjøres en av to ting. Enten gå fra henne eller vise at du er ettertraktet. Med tanke på at du har sagt at du har prøvd å ta dette opp flere ganger, så virker det ikke som at det er løsningen her. Det ER grenser for hvor lang tid man skal gi motparten og hvor mange sjanser de får. Som nevnt over her, kom deg ut. Vær med kompiser, gå på byen. Vis at du har et annet liv uten om henne. Jenter kan lett synes det blir litt mye hvis dere er mye med hverandre, de kommer inn i en vane gang (noe mennesker veldig lett generelt kan komme inn i) Få litt luft mellom dere. Det å ønske fysisk samvær flere ganger i uken er ikke mye, det ser jeg selv på som ganske vanlig. Jeg snakk ikke kun om sex, noen ganger kan et uventet kyss eller klem være det som trengs. Noe som viser at følelsene fremdeles er der! Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Rule #1 aldri gi henne all makten over deg og sexlivet deres. Bare ved å si at du er villig til å gjøre hva som helst for henne er ett dårlig tegn som viser at du er needy og trenger henne, dette er ikke tilltrekende i det hele tatt snarere tvert i mot. Ikke beg om fysisk kontakt.. bare vær avslappa og rolig i forhhold til det. trekk deg litt tilbake og se hva som skjer, sjansen er stor for at du får det som det vil når hun er kommet ut av de vanskelige og kvalmende tidene sine. men da får du det IKKE ved å verbalisere det, ikke hver den som tar opp ting verbalt. bare vær kosete, tease henne, tull med det IKKE vær den som må være så seriøs og ta det opp.. la henne lure litt på hvor hun har deg.. mine 2 cent. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Folk henger seg opp i det at "jeg gjør hva som helst FOR kjæresten min". Det er min natur, og jeg gjør ikke "HVA som helst": Jeg gjør hva enn hun ber om for å tilfredsstille hennes lyster og behov for mat, drikke, fysisk kontakt og seksualitet -- NÅR hun spør. Jeg forsøker å gjøre husarbeide og plikter, men motivasjonen skranter mer og mer og er mildt sagt varierende: Jeg elsker kjæresten min, ikke tingene våre, og jeg gjør ikke hva som helst for tingene våre når de trenger det. Men hun har nesten aldri spurt om noe hun trenger, så jeg har egentlig nesten aldri gjort noenting for kjæresten min, sånn sett, selv om hun vet at jeg gjør alt hun spør om. MEN jeg tenker slik, at når man elsker noen, så gjør man alt for vedkommende. Det er fordi jeg faktisk elsker kjæresten min at jeg er villig til å gjøre hva enn hun ber om. MED det i tankene blir jeg veldig såret når hun ikke er villig til å gjøre NOE for meg eller for å tilfredsstille mine behov, med mindre det er noe hun kan gjøre på butikken på vei hjem. Jeg er ikke lengre noen fjortiss, og vi har vært sammen i fire år -- så jeg leker ikke med instinktene hennes for tiltrekning, ei heller prøver jeg å aktivere misunnelse. Vi har en sønn sammen, og jeg har tidligere jobbet absurd mye kveldsvakter i de to første årene vi var sammen, uten at det har hjulpet på noen som helst måte: Hun viser ingen tegn til savn. Det får meg til å tro at jeg er mer som en nær venn enn en kjæreste for henne. Tid er ingen problem for oss, og jeg forstår ikke hvordan tid kan være noe problem for noen: Ti minutter er alt som skal til, uansett om det er snakk om prat, kos eller sex, DERSOM man ikke har MYE tid. Har man mer tid kan man helt fint kose mens man ser på TV om kvelden, eller til og med ha sex: Det går an å gjøre mer enn en ting på en gang. Tiltrekning er ingen problem for meg, men selv om hun sier at hun er tiltrukket av meg tror jeg henne simpelthen ikke fordi hun ikke viser noe tegn til å like meg utover å faktisk være her med meg. Energi er ingen problem, ikke for meg -- Jeg løper fem kilometer hver dag og trener kickboxing tre ganger i uken, og har aldri i mitt liv noen gang vært for sliten eller syk til å tilfredsstille kjæresten min sine behov, hvis hun spør. DERFOR føler jeg meg avvist og uelsket når hun avviser meg dag etter dag, uke etter uke: Jeg forventer at hun returnerer i alle fall en brøkdel av godviljen jeg viser hennes behov, men jeg har for lengst forstått at hun umulig kan elske meg en tidel så høyt som jeg elsker henne. Når jeg, bare for å gjøre henne misunnelig, flørter med andre jenter bryr hun seg tilsynelatende ikke, eller er i bestefall såret uten å vise det -- MEN poenget er at hun er fordømt jævlig ISKALD følelsesmessig til enhver jævla tid, mens jeg er mer som en åpen flamme og legger ikke skjul på det. MEN flammen er i ferd med å dø ut: Jeg kan ikke leve i et forhold uten å få tilførsel av noe som kan holde flammen i gang. For all del. Jeg er langt i fra perfekt, jeg var langt i fra den peneste i klassen, jeg tjener lite penger, sitter mye på PC-en og er ikke så flink i huset som jeg burde. MEN uavhengig av hvor mye jeg undertrykker mine lyter, uansett hvor mye husarbeide jeg gjør eller lite jeg sitter på PC-en, uansett hvor lite jeg er hjemme -- så hjelper det ingenting. Jeg blir bokstavelig talt GAL, og hun vet det, men hun bryr seg ikke, og hun nekter å fortelle meg HVORFOR det er umulig for henne å vise at hun elsker meg HALVPARTEN så mye som den brøkdelen av min kjærlighet jeg viser det ovenfor henne. Selv når jeg truer med å gå fra henne hvis ikke hun forteller meg hva som er galt med meg (eller henne) siden hun ikke er i stand til få meg til å føle meg LITT elsket, så klarer hun ikke å fortelle noe utenom å love bot og bedring -- som jeg VET aldri kommer fordi hun har lovet det samme mange år før! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg er sammen med en flott jente, men det er noe som har plaget meg.Helt siden en sydentur for 4 år siden har ikke sexlivet vårt vært tilfredsstillende for meg. Var det noe spesielt som skjedde på den sydenturen, siden du nevner det? Forandret hun seg etter det? Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Det får meg til å tro at jeg er mer som en nær venn enn en kjæreste for henne. Den eneste forskjellen på gode venner og kjærester, hva er det? jo nivået av fysisk kontakt, så hva må du gjøre? øke den fysiske kontakten.. hvis ikke hun vil. ikke spør om hvorfor men gjør henne komfortabel med det. Først av alt, det er ingenting galt i å gjøre alt for henne. Det som er galt er å verbalisere det og gjenta det så mange ganger at hun til slutt tenker "jaja, han gjør jo alt for meg alikevel, så da er det samme hva jeg gjør". Du må også innse at tilltrekning ikke varer evig og hvis ikke hun er tiltrukket av deg vil det være særdeles vanskelig for deg å ha sex med henne uten og måtte be henne på dine knær hver bidige gang og håpe at hun vi ldenne gangen, mitt tips er; snakk mindre og gjør mer. og ikke "ask for permission" hun er kjæresten din ! dersom interessen hennes ikke er der så anbefaler jeg så absolutt og ta i bruk enkle virkemidler som sjalusi/ideen om at du er en ettertraktet man eller ting som at hun faktisk må gi deg litt i retur før du gir henne "alt" Hvor lenge har forholdet vært på det stadiet det er nå? fordi det KAN hende at hun bare jatter med og at forholdet er over for hennes del, men at hun ikke er klar til og forholde seg til de logiske delene ved å gå fra deg, som f.eks dette med barn og hus osv.. EDIT: Det finnes ingen logisk måte og overbevise henne om at hun skal elske deg, det må bare skje.. og det skjer igjennom følelseslivet hennes, ergo må du trigge følelser i henne. Endret 19. januar 2010 av aritalo Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg er sammen med en flott jente, men det er noe som har plaget meg.Helt siden en sydentur for 4 år siden har ikke sexlivet vårt vært tilfredsstillende for meg. Var det noe spesielt som skjedde på den sydenturen, siden du nevner det? Forandret hun seg etter det? Det slo meg og. Kanskje noe ille hendte, som hun ikke har klart å fortelle deg? Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Ja du er kjæresten hennes, men NEI du er ikke slaven hennes. Selv om du er veldig glad i en person så gjør man ikke ALT de vil, eller ber om. Man er to i et forhold. Det kan virke som at hun ikke respekterer dine lyster lenger ettersom du alltid legger de vekk for å tilfredsstille henne. Kun henne. Jenter liker gutter som klarer å stå litt i mot dem. Andre meninger, andre lyster. Det her betyr selvsagt ikke at du skal gjør småtjenester for henne (hente med vann fra kjøkkenet osv) bare ikke gjør ALT. Ikke rart at spenningen er borte i forholdet deres. Er selvfølgelig ikke din skyld da, missforstå meg rett. Hun trenger å begynne å snakke og gjøre en innsats. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Litt vanskelig å ikke gjøre seg "vanskelig" når dama ikke spør etter noe .. Hun virker så likegyldig som det går an.. Lenke til kommentar
Gjest Skjedd før dette Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Har en kompis dette skjer med akkurat nå. Når de ble sammen hadde de sex 5 ganger i uken selv om ikke han syntes det var mye. Etterhvert ble dama gravid og de fikk unge. De har nå vært sammen i 2 år. Han har nå samme problemet som deg. Bare at dem har sex hver 3 uke . Han blir ikke tilfredstilt og er frustrert som deg. Og vurderer å forlate dama si. Han vet ikke hva han skal gjøre , er kun ungen som holder dem sammen . Og han har fortalt meg at han har vært utro. Dette fordi han får ikke sex. Så jeg ser til tegn at dette vil skje med deg. Følelser gjør oss blind. Derfor ser man ikke alltids de enklene tegnene på problemene som kommer og blir verre. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Litt vanskelig å ikke gjøre seg "vanskelig" når dama ikke spør etter noe .. Hun virker så likegyldig som det går an.. Det er nå som hun vet at han alltid tar kontakt det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå