cannibalc Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Heu , lurer på hvordan man kan få six-pack ? jeg er 14 blir 15 jeg trener altså hockey 2 ganger i uka + kamper i helga, jeg trener i blandt på studio og jogger for meg selv også, trener på kvelden også pushup og sit-up osv, jeg har føler at jeg gjør noe feil? for ikke mye sixpack , har kansje noe med kostholdet mitt ? er det noen som har et kosthold program og trening program, trenger også andre tips for trening av over kropp og bein Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Å gud.. det har allerede blit lagt over 500 tråder om det samme. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Vell, kroppen din vokser enda, og det vil den nok gjøre i flere år fremover. Holder du oppe det løpet så vil du sikkert få Sixpack etterhvert. Kroppen har vel enkelt og greit ikke prioritert Sixpack helt enda. Andre viktige ting som kommer før den slags vetu. ^^ Endret 18. januar 2010 av Andrull Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Flott fyr med flotte videoer, blandt annet alt du trenger å vite om sixpacks. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Heu , lurer på hvordan man kan få six-pack ? jeg er 14 blir 15 jeg trener altså hockey 2 ganger i uka + kamper i helga, jeg trener i blandt på studio og jogger for meg selv også, trener på kvelden også pushup og sit-up osv, jeg har føler at jeg gjør noe feil? for ikke mye sixpack , har kansje noe med kostholdet mitt ? er det noen som har et kosthold program og trening program, trenger også andre tips for trening av over kropp og bein Få ned fettprosenten. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Er mange som gjør den feilen å trene magen til døde, uten å gå ned i fettprosent. Da blir bare magemusklene større, og det kombinert med fettet som fortsatt ligger utenpå at det hele bare ser verre ut Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Tren markløft, knebøy, benkpress, stangroing og frontpress. Burde være ultimate for deg som driver med hockey. Sixpack kommer med på kjøpet. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Sixpack kommer med tiden.. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 True, min begynner å bli markert nå og jeg har ikke 1 mage øvelse på treningsprogramet mitt. Takk gud for markløft, knebøy og svømming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå