sinnaelgen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) jeg regner med den gamle game porten man kunne koble joysticken til før er nå borte. men kan noen bekrefte det. jeg kunne fortsatt tenke meg å bruk den gamle joysticken min finnes den nonslags form for overgang/adapter mellom usb og game porten. finnes denne porten i det hele tatt å få kjøp nå ? Endret 18. januar 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 De fleste eldre pci lydkort fra creative bruker som regel en adapter for å koble til joysticken. Det er sannsynligvis denne du mangler. Forresten, ta deg litt tid til rettskriving om du har muligheten til det , var litt vanskelig å lese det , er du dyslektiker så forstår jeg godt at det kan være vanskelig Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 jeg glemte å skrive at det var til den nye pcen min som jeg har tenkt å bygge. det lydkortet jeg har nå ( nevnt i signaturen) har denne gameporten intakt ps: det er ikke lett å skrive korrekt . heller ikke når stavkontrollen svikter litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå