Gå til innhold

MW2 veteran - loose ends - WTF

Anbefalte innlegg

Alright, jeg kjøpte MW2 forleden dag og begynte å spille gjennom på veteran.

Syns spillet var en smule vanskelig på veteran men god underholdning. Så kom jeg altså til "loose ends" banen. Det er der du skal finne Makorov, bryte deg inn i huset fullt av intel og må kopiere det over på en harddisk som du må forsvare, deretter løpe til helikopteret.

Vel jeg var kanskje ikke så smart, begynte å løpe med en gang, og klarte på mystisk vis å komme meg til første checkpoint der det altså ble autosaved. Nå har jeg omtrent 30 folk bak meg og 15 stykk som kommer løpende opp bakken mot meg og ni ut av ti ganger dør jeg før jeg rekker gjøre noe som helst. Etter å ha daua cirka 100 ganger fra denne autosaven fant jeg til slutt ut akkurat hvor jeg kunne løpe for å ikke bli skutt i fillebiter med en gang og klarte etterhvert og skyte de femten folka der nede og et par folk over meg, så roper ghost et eller annet om å løpe ned den bakken for å komme til helikopteret og hver gang skjer akkurat det samme.

Når jeg krysser ei lita linje cirka 50 meter fra helikopteret eksploderer jeg spontant. HVER GANG. Det er frustrerende nok at jeg bare kommer langt nok cirka hver tyvende gang jeg prøver, men denne tilfeldige eksploderingen går meg på nervene. Jeg har prøvd å stå bak mens ghost løper foran, jeg eksploderer. Jeg har prøvd å krype over, jeg eksploderer. Jeg har prøvd å spurte som helvete over, jeg eksploderer.

Det eneste jeg ikke enda har prøvd er å hinke på en fot mens jeg gjør piruetter iført rosa tutu. Noen idéer? jeg skjønner ikke driten. Jeg så en walkthrough på youtube av en fyr som gjorde samme mission på veteran og han sprang bare rett forbi og inn i chopper. hva helvete.

Endret av Molecular
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg blir nødt til å kapitulere. Satte difficulty på recruit, stod der oppe og drepte ALLE, så begynte jeg sakte men sikkert å TUSLE ned mot helikopteret. Cirkum sarum femti meter unna...

SPLAT.Får vel ta levelen på nytt igjen ;(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...