NevroMance Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hei. Jeg bruker stort sett VIM når jeg programerer, og har lagt inn en egendeffinert header som limes i toppen av enhver .c/.cpp/.h fil jeg lager. Når jeg har begynt på ett litt større prosjekt, og vil ha en egendeffinert header som limes inn under den standard filen. Problemet er at den limes inn midt inni den første headeren. Min .vimrc ser foreløpig slik ut: autocmd bufnewfile *.c,*.h so ~/.vim/headers/author.txt autocmd bufnewfile *.c,*.h exe "1," . 10 "g/File Name :.*/s//File Name : " .expand("%") autocmd bufnewfile *.c,*.h exe "1," . 10 "g/Creation Date :.*/s//Creation Date : " .strftime("%Y-%m-%d") autocmd Bufwritepre,filewritepre *.c,*.h execute "normal ma" autocmd Bufwritepre,filewritepre *.c,*.h exe "1," . 10 . "g/Last Modified :.*/s/Last Modified :.*/Last Modified : " .strftime("%c") autocmd bufwritepost,filewritepost *.c,*.h execute "normal `a" autocmd bufnewfile MyProject*.h so ~/.vim/headers/ProjectHead.txt Er det noen vim guruer her som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er dessverre ingen vim-guru, og kan ikke svare på dette.. men dette var en god idé! Takker for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå