Takkformeg Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har en Vectra A med knust frontlykteglass.. Ny lykt med el justering koster en formue, og en uten koster minst halvparten.. Satser på jeg får en fra en høgger, men hvis ikke så lurte jeg på om det er mulig å kjøpe frontlykter uten el. justering av høyde, og bare bytte over glass ifra de til lykten som står på bilen med el justering? Evt om det går an å flytte el justeringen over på lykt uten? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Regner med at du har sjekket priser på Biltema: Biltema, belysning Opel Vectra Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Ante ikke biltema hadde sånne ting -Men de har bare glass =/ Jeg trenger den kopp tingen som står over pæra og.. Lyskaster til 92 + modell passer ikke =( Endret 19. januar 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Mekonomen da? Pleier også å ha noenlunde billige deler. Spørs vel litt på akkurat HVA. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Kikka på mekonomen, der stod det bare 0 kr Men fikk tak i en lykt fra en hogger oppi landet til 350 kr + moms og frakt Takker for svar=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå