kjakan Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Kjøpte ny maskin før jul som funka perfekt til eg fikk brenner. Brenneren virker fint den men eg får ikkje slått av min maskin! Den bare restarter. Har prøvd den instillingen som gjorde at eg fikk bluescreen men det har eg ikkje lyst på hver gang eg starter opp. Kort sagt: Hjeeeeeeeeeeeeelp!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
magfa Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 hent patch fra microsoft Lenke til kommentar
kjakan Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 finner ingen patch på win update. hvor kan jeg finne den? Lenke til kommentar
Okie85 Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Prøv å sjå på siden til de som har laget brenneren.. elles kan du kjøpe deg en strømforgreinar med brytar på slik at du slår den av på den måten ! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Eh... slå av maskina med strømforgreiner og måtte gå gjennom harddisksøk hver gang maskinen starter opp? Tror ikke noen har lyst til det. :smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 hvis maskinen går i reboot er ikke det noe problem! man må bare stå klar med fingern på avtrekkern! man kan også sette i en bootable diskett/cd, for så å skru av. f.eks. en floppy-linux?! -slipper scandisc Lenke til kommentar
kjakan Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 funker nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå