Monna Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hei Jeg har tidligere vært en eier av Nokia 5800, men er heldigvis blitt kvitt telefonen!!! Har hatt den i et års tid, men har konstant vært plaget med småting, og nå på slutten "hang" touchskjermen seg opp. I tillegg synes jeg telefonen hadde skikkelig plastikklook som jeg aldri ble fornøyd med. Fikk til slutt hevet kjøpet, og må nå kjøpe ny telefon. Jeg vet ikke helt om Nokia er telefonen for meg. Det jeg bl.a savnet på Nokiaen var den mappa som var pin-beskyttet, og jeg kunne legge inn ting som jeg ikke ønsket skulle være "lett tilgjengelig". Har ikke leitet så lenge etter en god erstatter, men så en som hadde LG KU990. Noen som har en kommentar til denne? Er ellers ute etter andre gode telefoner til en prisklasse på rundt 2000 kroner. Jeg bruker ikke mobilen til surfing, men ønsker å bruke den som mp3-spiller, sms og evt "lett-tilgjengelig" kamera. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ikke kjøp den, er du misfornøyd med nokia 5800 blir du ende mer misfornøyd med denne. Gammel telefon som er utdatert etter min mening(den holdt seg lenge). Dårlig OS er det også.. Bruk pengene på noe annet... Skal det være touchskjerm?? Se på Nokia 6700, eller eventuelt Samsung Beat DJ Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kan si at jeg ikke anbefaler LG KU990 i det hele tatt ettersom jeg har hatt den selv. Den er kul nok, og 120 FPS funksjonen er megarå. Still, den er treig og touchen er ikke særlig bra. Kan istedet gi link til SE C903, som jeg selv har bestilt. Her Lenke til kommentar
Monna Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Kan si at jeg ikke anbefaler LG KU990 i det hele tatt ettersom jeg har hatt den selv. Den er kul nok, og 120 FPS funksjonen er megarå. Still, den er treig og touchen er ikke særlig bra. Kan istedet gi link til SE C903, som jeg selv har bestilt. Her Som sagt er jeg litt skeptisk til Nokia. Mulig dette er ufortjent, og basert på dårlige erfaringer med det siste kjøpet mitt. SE C903 ser jo "fancy" ut Kategoriseres den som et godt kjøp? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Glem KU990! Det er en flott telefon, men teknologisk ligger den nå håpløst etter. Den kom ut på markedet høsten 2007, og at den fremdeles finnes i enkelte butikker, er jo utrolig, ikke minst med tanke på at den er fra LG. Det er jo en bråte telefoner å velge mellom, som er av ny eller nyere dato. Lenke til kommentar
Monna Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Ser at SE C903 får mye positive kommentarer, men negativt er at den har plastikklooken. Dette var noe av det jeg syntes var negativt med N5800. Kan disse to sammenlignes når det gjelder plastikkfølelsen? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ser at SE C903 får mye positive kommentarer, men negativt er at den har plastikklooken. Dette var noe av det jeg syntes var negativt med N5800. Kan disse to sammenlignes når det gjelder plastikkfølelsen? Jeg har hatt N5800, og det var på mange måter en meget ålreit telefon. Men plastikkpreget og "badekarsformen" trekk ned. Dessuten var menysystemet litt for mye blanding av gammel og ny teknologi. Har angret flere ganger siden (jeg solgte den i fjor vår). Dette fordi det finnes mer og mer programvare til den. I det siste har endelig Norsk Tipping kommet med kompatibel mobiltippeprogramvare til en rekke trykkskjermmobiler, også N5800. Sist uke kom forresten nyheten om at Nokia i siste firmwareoppdatering til N5800 gjør det mulig med kinetisk scrolling (altså der man sveiper over skjermen med fingeren i stedet for å bruke et scrollefelt) i flere menyer enn tidligere. Da ble jeg for alvor fristet til å kjøpe den igjen. Men det er jo mange gode konkurrenter. Jeg venter litt og ser ting an før jeg tar en tur i mobilbutikken igjen. Har en HTC Tattoo, som er min første android-mobil. Forskjellen til det etter hvert gamle S60 operativsystemet (som bl.a sitter i N5800) er stor, og får Tattoo (eller Hero for den del, til å virke mye mer moderne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå