T.O.E Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hei! Jeg er 16 år, og trener på treningsstudio 3 ganger i uka. Jeg brukte carbo og protein shake i sommer, men slutta fordi det kosta for mye. Men nå får jeg store rabatter på PF, og lurer på hva jeg burde kjøpe? Hva jeg tenkte meg var 100 % Whey Protein 3000g Sjokolade og Carbo Fuel 3000 g Nøytral smak. Er det da nødvendig å legge til enten kreatin eller Cell Max? Jeg har ingen erfaring med de to, og vil gjerne høre hva dere har å si. Takker for alle svar Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Kjøpe myseproteinisolat i alle fall, har ikke noe erfaring med karbs, så det får noen andre svare på. Er bare til å kjøre på med en runde kreatin (6-8 uker), så lenge du har råd til det. Endret 18. januar 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
klister Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei! Jeg er 16 år, og trener på treningsstudio 3 ganger i uka. Jeg brukte carbo og protein shake i sommer, men slutta fordi det kosta for mye. Men nå får jeg store rabatter på PF, og lurer på hva jeg burde kjøpe? Hva jeg tenkte meg var 100 % Whey Protein 3000g Sjokolade og Carbo Fuel 3000 g Nøytral smak. Er det da nødvendig å legge til enten kreatin eller Cell Max? Jeg har ingen erfaring med de to, og vil gjerne høre hva dere har å si. Takker for alle svar Jeg leste en gang en artikkel der det ble hevdet at Kreatin sammen med protein gir en bedre effekt. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hva annet kan man si at begge deler er hjelpemidler for å øke styrke og muskelmasse? Sammen blir det bedre enn hver for seg, logisk nok... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå