Slartibartfast Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 haure noko snakk om neglelakk of fyrstikkhovud (svovel) legge dete inne i disketten og so trur eg det skal byrje å brenne (skrivehovudet i diskettstasjonen har nok friksjon til å tenne på) var ein kompis som nevnte dette i ein samtale om terror mot pc.. kan ikkje garantere om eg har fått med meg alt Lenke til kommentar
Hatsjiputt Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hihi, repparerer oxo en del pc'r, Har skjedd noe i den der duren men har aldri tatt fyr:) det der må rett og slett sett helt skada ut:) Synd jeg ikk var der når det skjedde:) Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jepp! Det skjer... Har skjedd med meg 3 ganger (det kan jo ha noe med at jeg reparerer en del PC'er) har ikke funnet noe god forklaring, men en løsning har jeg: KAST FLOPPY MØKKA UT VINDUET! Det slår meg at KANSKJE det IKKE er floppyen det er noe galt med.... :wink: Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Ingen bilder i dag eller nei? hum, så rart... Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Ingen bilder i dag eller nei? hum, så rart... jeg beklager, men har ikke fått tak i et digitalkamera som funker. det vil komme, tro meg. tolmodighet er en fryd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå