orodreth Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 satte inn floppydisken og skrudde på dataen. etter to sekunder sto røykskyen ut av maskinen, jeg fikk nappet ut ledningen for å prøve å redde det som var igjen. hele rommet ble røyklagt iløpet av få sekunder. strømkabelen til floppydisken ble helt svidd av. hva kan være grunnen til dette? masse røyk! Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Dagen er her! Floppy diskenes utryddelse!! Lenke til kommentar
Vang1 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 :o feilen er rett og slett......floppY! har hørt mye rart om de gammle tingene der.. men dette tar kaka. kan hende du har blitt utsatt for en diskettbombe.. de finnes der ute, har i alle fall lest litt om hvordan lage dem fremdeles litt gøy Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Høres ut som en helt usannsynlig historie. Det skal nå vel være sikringer i strømforsyningen som hindrer hendelser som dette? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 dette skjer faktisk. har vært borti det selv(når floppyen kortslutter, ikke bombe). strømforsyningen skal ha sikringer, så hvordan det er mulig vet eg ikke. når det gjelder diskett-bombe, vil jo ikke denne forårsake svidde ledninger, med mindre det virkelig tar av. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 dette skjer ja! jeg har et røyklagt rom og en svidd ledning. kan poste blide snart viss du ikke tror meg. dette skjedde :o Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 floppy kortsluttet psu som har plast sikring eller noe lignende (med glass hadde det sagt pang) og så kom det røyk Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 bilde kommer i løpet av en dags tid.*<:]-§-< " hrhrh en stor del av ledningen er totalt grilla:?) måtte bruke makt for å få løs støpsle på floppy'n=) rommet lukter fortsatt temmelig ille.=) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 tror nok pc-kassa kommer til å lukte svidd ett par dager wonderbaum? :wink: Lenke til kommentar
Hatsjiputt Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 bra:?) Hrhrh:c) vel nice:-] ¨LyL=) *Ler* Skulle likt og sett det der ass oro:) ta bildet og post;) Hvordan er det der rett og slett mulig? =)))) HEhea Stikker innom deg laters og tar en titt=) 8) :smile: Lenke til kommentar
Hatsjiputt Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hvordan lager man Floppy bombe!?#!)) Url! tjihi Lenke til kommentar
Hatsjiputt Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Per? aehhea:) Sant det her:) hrhrh Sett floppy disken og ledningen:) :wink: Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 snart vil sanheten vise seg, bilder kommer. ' dere må bare ta det med ro. bare vent dere. per snakker sant, hele tiden. hvorfor egentlig per? Lenke til kommentar
Hatsjiputt Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Menne erre ikke noen som vet mere om de floppy desk bombene? ja når kommer bildene ?! =)) Lenke til kommentar
InfecteD Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jepp! Det skjer... Har skjedd med meg 3 ganger (det kan jo ha noe med at jeg reparerer en del PC'er) har ikke funnet noe god forklaring, men en løsning har jeg: KAST FLOPPY MØKKA UT VINDUET! Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 bildene kommer i løpet av dagen. er på skolen nå, så litt vanskelig å få tak i floppydisken. full fyr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå