Wayshot Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Meg og tre andre gutter fra bandet Rabalder skal til Ayia Napa fra 31. august til 6. september. Vi har planer om å gjøre en opptreden på Live Longue Venue om vi får slippe til på scenen Lenke til kommentar
Vuzer Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Vi er en gjeng på 11 jenter / gutter som skal til Ayia napa i April 2011=) Vi er fra 18 til 21. Siden det er mye folk dær hele året , (og helt stappet om sommeren) syns vi det er like greit og dra da. Siden det er mye billigere for reise da =) Vi betaler 4500 for 15 dager på et 4* hotell fra oslo, reiser da ned fra Lofoten. Jeg har tidligere vært på party tur i Sunny beach, som forsåvitt er et greit og billigt sted, men etter mye , (mye) leting så valgte vi nå å dra til Ayia napa. Prisene der er på en 3euro før øl : 24kr. Å 3-4 for dram. Men i min erfaring funker det som de brygger selv i landet (som ikke er avgift på) like fint, og da blir det billigere ;D Har satt opp en diskusjon ayia napa i april om dere vil dra da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå