zevres Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Hei, eg har en bærbar pc som egentlig er ganske god og kjapp. Det er skole Pc-en min men det er egentlig en gaming pc. Har hatt den siden sommeren men den er blit EKSTERMT treg og har ikke peiling på hvorfor, eg har prøvd alt. Har til og med restartet den tilbake til fabrikk innstilinger som alle sier burde virke uansett hva men den er forsatt like treg, noen som har peiling? dette er PCen: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product...amp;y=0&x=0 Endret 18. januar 2010 av zevres Lenke til kommentar
Muraren Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 prøvd å støvsuge den ? Lenke til kommentar
zevres Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 hvordan skal eg støvsuge en bærbar liksom? Lenke til kommentar
Muraren Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 der vifta blåser ut feks? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Trykkluft + sikte på vifta = løser alle dine problemer.................... Det burde seriøst være en stikky på dette. Hvorfor dette vil løse problemet? Vis vifta er full av støv så klarer den ikke jobben sin godt lengere, og da blir innmat for varm til å yte effektivt.... Lenke til kommentar
zevres Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) har trykk luft på boks som er ment på pc, og vifta på pcen bråkker noe helt sinsykt når eg bruker den sjikelig eller over tid, høres ut som en støv suger. Men den er treg fra eg skrur den på før den er varm og asså,det er ikke etter den blir varm Endret 18. januar 2010 av zevres Lenke til kommentar
zevres Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Har brukt trykk luft på den nå og den bråker mindre og er kjappere nå, men ikke like kjapp som den var då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå