thename2002 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg lure på om det går an og bytte ut prosessoren i Fujitsu-Simens Amilo Pi 2540? Og viss det går, hva prosessor bør jeg velge? noen forslag?(Bør ligge mellom 2.6 - 3.0 GHz Trur du denne Intel Core™ 2 Duo E7500 duger? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Både ja og nei, du kan bytte ut CPU, men ikke med den du fant fram, den du fant er til desktop ikke laptop, laptop bruker en litt annen type CPU som bruker mindre strøm og de er en god del dyrere ...... Lenke til kommentar
thename2002 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Både ja og nei, du kan bytte ut CPU, men ikke med den du fant fram, den du fant er til desktop ikke laptop, laptop bruker en litt annen type CPU som bruker mindre strøm og de er en god del dyrere ...... noen forslag til hva jeg kan bruke? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 finn ut hva chipset du har, hva maks FSB den støtter og sokkel den bruker, så kjøper du en CPU som passer til disse spesifikasjonene .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå