bigfeta Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har en pc med windows 7 media center og trenger nå et nytt skjermkort. Hva er det beste vifteløse skjermkortet i dag, med PCI-E x 16 tilkobling. Jeg har nemlig hovedkortet Asus N4L-VM DH. Jeg har per i dag nvidia geforce 7600 GS og det tror jeg ikke klarer lasten lenger, for skjermbildet har begynt å låse seg. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det skjer noe veldig spennende i disse dager. Hvis du kan så vent rundt 1 mnd til. Da kommer ATI med sine HTPC kort i 5 serien. 5 serien er jo som kjent de første kortene som støtter HD lyd i bitstreaming over HDMI. Følg med på 5570 og 5450. Det siste er low profile og passiv kjølt. Jeg venter på dem! AKIRA Lenke til kommentar
bigfeta Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Da gjør jeg det... i mellomtiden festet jeg en av kabinettviftene på kjøleribben til skjermkortet og fikk senket tempen på det med nesten 30 grader Sykt! Lenke til kommentar
bigfeta Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Følg med på 5570 og 5450. Det siste er low profile og passiv kjølt. Er det fortsatt disse du venter på eller har du en anbefaling som finnes i dag? Løsningen med å lime på kabinettvifte har fungert såpass bra til nå at jeg har glemt saken, men nå har jeg somlet meg til å skulle kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå