Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

På tide med ny bil

Anbefalte innlegg

Hello folkens, det er sånt at golfen min ikke tåler mer rett og slett :p, bilen er fra 92 og pleier å streike ofte. Så jeg skal kjøpe meg ny bil i løpet av februar, jeg er en student og har derfor ikke altfor masse penger. Jeg kan gå opp til 100 000, og da lurte jeg på hva slags bil er best for den prisen, har sett på passat, bmw 3serie, golf, men bilen skal ikke være gammel helst fra 98->, så trenger noen forslag.

Takk for alle svar :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hello folkens, det er sånt at golfen min ikke tåler mer rett og slett :p, bilen er fra 92 og pleier å streike ofte. Så jeg skal kjøpe meg ny bil i løpet av februar, jeg er en student og har derfor ikke altfor masse penger. Jeg kan gå opp til 100 000, og da lurte jeg på hva slags bil er best for den prisen, har sett på passat, bmw 3serie, golf, men bilen skal ikke være gammel helst fra 98->, så trenger noen forslag.

Takk for alle svar :).

hadde jeg hatt 100 000 og skulle brukt på bil i dag så hadde det blitt denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20422762

fint om du vil si hvilke andre merker du kunne tenke deg. skal du ha en med litt motor f. eks? eller en som bruker en tank i kvartalet? har det noe å si om det er diesel eller bensin? vil si at en m3 er fetere enn den her men dog, mye bil for penga

Lenke til kommentar

Når man i utgangspunktet ønsker seg biler som BMW og VW, så er nok ikke en Hyundai Getz en kandidat.

Ikke for at Getz er noen dårlig bil i seg selv... men ett stykke fra det trådstarter ønsker seg vil jeg tro.

Passat ville jeg ikke kjøpt, da jeg har hørt mye rart om disse når det gjelder de eldre modellene...

Lenke til kommentar

Ja tenkte med helst noe tysk, har aldri kjørt japanske biler :p, på lik linje med tysk kvalitet eller? Har ikke akkurat råd til m5 da :p, men har prøvekjørt en m3 en gang og det var den beste bilen jeg har kjørt i hvertfall, kjøper meg noe sånt når jeg er ferdig med ingeniørutdanningen :p. Og en annen ting er at jeg er litt høyere enn normalt, er 199 cm :o så må ha en bil som jeg kan sitte fint i, og vil helst ha bensin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...