Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

På tide med ny bil

Anbefalte innlegg

Hello folkens, det er sånt at golfen min ikke tåler mer rett og slett :p, bilen er fra 92 og pleier å streike ofte. Så jeg skal kjøpe meg ny bil i løpet av februar, jeg er en student og har derfor ikke altfor masse penger. Jeg kan gå opp til 100 000, og da lurte jeg på hva slags bil er best for den prisen, har sett på passat, bmw 3serie, golf, men bilen skal ikke være gammel helst fra 98->, så trenger noen forslag.

Takk for alle svar :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hello folkens, det er sånt at golfen min ikke tåler mer rett og slett :p, bilen er fra 92 og pleier å streike ofte. Så jeg skal kjøpe meg ny bil i løpet av februar, jeg er en student og har derfor ikke altfor masse penger. Jeg kan gå opp til 100 000, og da lurte jeg på hva slags bil er best for den prisen, har sett på passat, bmw 3serie, golf, men bilen skal ikke være gammel helst fra 98->, så trenger noen forslag.

Takk for alle svar :).

hadde jeg hatt 100 000 og skulle brukt på bil i dag så hadde det blitt denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20422762

fint om du vil si hvilke andre merker du kunne tenke deg. skal du ha en med litt motor f. eks? eller en som bruker en tank i kvartalet? har det noe å si om det er diesel eller bensin? vil si at en m3 er fetere enn den her men dog, mye bil for penga

Lenke til kommentar

Når man i utgangspunktet ønsker seg biler som BMW og VW, så er nok ikke en Hyundai Getz en kandidat.

Ikke for at Getz er noen dårlig bil i seg selv... men ett stykke fra det trådstarter ønsker seg vil jeg tro.

Passat ville jeg ikke kjøpt, da jeg har hørt mye rart om disse når det gjelder de eldre modellene...

Lenke til kommentar