Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hvilken moped bør jeg kjøpe?

hoytho

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

skal du ha til morrokjøring eller ha noe som holder seg uten mye vedlikehold?

til morrokjøring så er moped en fin ting men krever ofte en del vedlikehold. Scooter er perfekt vist du bare er ute etter noe. Scooter er faktisk ganske så gøy det også :p

kan ihvertfall annbefale deg disse her: Honda Mt5 og Honda Mtx og Rieju RR/mrx/smx og Sym Jet Euro X og Honda X8R og Honda SFX og Yamaha Aerox

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Yamaha DT50 er alltid en god sykkel!

Ellerså har jeg en DErbi Senda 09 modell, og den fungerer utmerket! (Den kjører i 40 orginal oppover)

Lenke til kommentar

Ellerså har jeg en DErbi Senda 09 modell, og den fungerer utmerket! (Den kjører i 40 orginal oppover)

'Problemet' med DT er at den ikke har langlys, så man må lage til selv. men det er det eneste. Ellers så er det konge sykkel! :)

Derbi Senda X-Race, de er vel de som går best org? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Senda X-Race er hva jeg har, ihvertfall. Den går strålende for å være orginal. (Tenker på fart oppover)

Den går vel ganske så greit med plomba tatt og, men det får jeg først vite når snøen forsvinner ;)

Lenke til kommentar

'Problemet' med DT er at den ikke har langlys, så man må lage til selv. men det er det eneste. Ellers så er det konge sykkel! :)

Derbi Senda X-Race, de er vel de som går best org? :p

jepp er ekstremt vanskelig å flytte en ledning til en kontakt rett på siden uten å måtte gjøre noe med kabelen eller noe som helst.

har sykkelen selv. veldig fornøyd. har kjørt i 1 time i strekk osv uten å ha problemer med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...