hoytho Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 hei. jeg er snart 16 og jeg skal kjøpe moped, men er litt usikker på hva som er bra/best. har vurdret rmx, furia og senda er disse bra eller er det andre som er bedre. hvilken bør jeg kjøpe og hvorfor? Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hvor mye har du ca tenkt å betale? Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 skal du ha til morrokjøring eller ha noe som holder seg uten mye vedlikehold? til morrokjøring så er moped en fin ting men krever ofte en del vedlikehold. Scooter er perfekt vist du bare er ute etter noe. Scooter er faktisk ganske så gøy det også kan ihvertfall annbefale deg disse her: Honda Mt5 og Honda Mtx og Rieju RR/mrx/smx og Sym Jet Euro X og Honda X8R og Honda SFX og Yamaha Aerox Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) scooter er ikke gøy sammenlignet med en sm sykkel. ja, har hatt begge deler. Endret 8. februar 2010 av Markelure Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kan anbefalle Suzuki RMX. Holdbare ved lett vedlikehold. Men orginalt går den dass, klarte kanskje maks 40 på en god dag med plombering. Livsfarlig. Men ellers er den helt topp Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 går dass trimmet og Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ja, det er jo forsåvidt sant Men slitesterke er de. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har Gilera SMT. Fornøyd med den, og ikke så veldig dyr til å være ny. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Yamaha DT50 er alltid en god sykkel! Ellerså har jeg en DErbi Senda 09 modell, og den fungerer utmerket! (Den kjører i 40 orginal oppover) Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Yamaha DT50 er alltid en god sykkel! Ellerså har jeg en DErbi Senda 09 modell, og den fungerer utmerket! (Den kjører i 40 orginal oppover) 'Problemet' med DT er at den ikke har langlys, så man må lage til selv. men det er det eneste. Ellers så er det konge sykkel! Derbi Senda X-Race, de er vel de som går best org? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Senda X-Race er hva jeg har, ihvertfall. Den går strålende for å være orginal. (Tenker på fart oppover) Den går vel ganske så greit med plomba tatt og, men det får jeg først vite når snøen forsvinner Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Yamaha DT50 er alltid en god sykkel! Ellerså har jeg en DErbi Senda 09 modell, og den fungerer utmerket! (Den kjører i 40 orginal oppover) 'Problemet' med DT er at den ikke har langlys, så man må lage til selv. men det er det eneste. Ellers så er det konge sykkel! Derbi Senda X-Race, de er vel de som går best org? jepp er ekstremt vanskelig å flytte en ledning til en kontakt rett på siden uten å måtte gjøre noe med kabelen eller noe som helst. har sykkelen selv. veldig fornøyd. har kjørt i 1 time i strekk osv uten å ha problemer med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå