svartnissen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har nettopp bygd meg pc, så setter jeg den opp, og da jeg skrur den på får jeg PIIIIIIIP, hele tiden, noen som vet hva som kan være årsaken? Jeg har: Hd radeon 5870 Amd phenom 965 BE corsair dominator 4gb ram corsair 750w psu Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har nettopp bygd meg pc, så setter jeg den opp, og da jeg skrur den på får jeg PIIIIIIIP, hele tiden, noen som vet hva som kan være årsaken? Jeg har: Hd radeon 5870 Amd phenom 965 BE corsair dominator 4gb ram corsair 750w psu Hvis det er en lang beep, er det trolig noe med RAM. Prøv å starte den opp med kun en brikke om gangen. (Mulig du må sette opp volten på brikkene) DDR3? Lenke til kommentar
svartnissen Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har nettopp bygd meg pc, så setter jeg den opp, og da jeg skrur den på får jeg PIIIIIIIP, hele tiden, noen som vet hva som kan være årsaken? Jeg har: Hd radeon 5870 Amd phenom 965 BE corsair dominator 4gb ram corsair 750w psu Hvis det er en lang beep, er det trolig noe med RAM. Prøv å starte den opp med kun en brikke om gangen. (Mulig du må sette opp volten på brikkene) DDR3? prøvde det, byttet dem og alt, men gikk ikke:( noen andre forslag? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har du mulighet til å prøve noen andre brikker, eller teste de du har i en annen maskin. Lenke til kommentar
svartnissen Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 oki:) men fikk det til no;) bare synd jeg fikk Status: 0xc00000e9 når jeg instaler win7 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Om du søker på feilkoden på google så finner du en del treff som kan hjelpe. Har du ext hdd, etc tilkoblet så prøv å koble det fra maskinen. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Visst skjermkortet ikke får strøm piper det som et mareritt. Sjekk at skjermkortet ditt får strøm via 6 eller 8 pin saker. Lenke til kommentar
svartnissen Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 oki, fant ut pipingen, var bare kabinettet døra som satt feil;) oki, så hvis jeg kobler harddisken ut, hva skal jeg bruke da? jeg skal ha windows 7:) Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Jeg mente ikke at du skulle koble fra hdd, men ekstern hdd om du har det tilkoblet, hdd trenger du jo til å installere på. Endret 18. januar 2010 av arjato Lenke til kommentar
svartnissen Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 oki:S my bad, uansett, prøvde å koble av og bruke usb til disk som boot menu, fikk samme problem:) men har ikke externe enheter nei:) lurer færlt hva som er gerlig:) kan det være en oransje ledning som skal til DVD rommen? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Prøv å disable alt du ikke MÅ ha under installasjon i bios. Endret 19. januar 2010 av arjato Lenke til kommentar
svartnissen Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Prøv å disable alt du ikke MÅ ha under installasjon i bios. nei, kan du fortelle meg hva jeg kan disable? Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Prøv å disable alt du ikke MÅ ha under installasjon i bios. nei, kan du fortelle meg hva jeg kan disable? HK modell? Forsøkt å installere Win7 med en brikke? Vet dette var et problem i Vista, så jeg installerte alltid Windows med en 2GB brikke. Installerte chipset drivere samt alle win oppdateringer før jeg satte i den andre brikken. Kan hende dette ikke er noe problem i Win7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå