Gå til innhold

Adobe Flash problem - må installeres gang på gang...

Anbefalte innlegg

Fikk denne mailen og har ikke noe svar selv. Har fått lov til å poste den her så kanskje noen her kan hjelpe:

Fant siden din på google, ganske imponerende! Har lett etter svar på mine problemer, kanskje du har de?

Windows Vista Basic (tror jeg) Internet Explorer 8. Disse oppgraderes jevnlig. Har hatt Adobe reader, flash player og shockwave inne, disse oppgraderes også jevnt.

Rett på nyåret oppdaterte Windows seg, og svisj så fungerte ikke adobe flash player.

Som du ser under, så har jeg en hjemmeside. For å legge inn bilder og for å kunne sette snakkeboble etc. på disse, får jeg beskjed om å laste ned siste versjon av flash player. Dette har jeg gjort, jeg sjekket om den lå der, på kontrollpanel kom den opp under Adobe programmene og det sto at den var aktivert.

Men.... får hele tiden opp beskjed om å laste ned nyeste versjon av adobe flash player, uansett om det er på hjemmeside eller spill og sånt.

Har prøvd mye, men det fungerer ikke. Har du noe forslag på hva jeg kan gjøre for å få dette til å fungere?

Veldig takknemlig for svar.

www.rodkoller-suffolk.net

Endret av myhken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...