Raudridder Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hello Ser etter et nytt tastatur. Per i dag har jeg logitech ultra x premium, men jeg synes disse tastene er for harde og laptop-esque. Finnes det noen andre med mykere taster? Takk for eventuelle svar Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Finnes det virkelig ingenting? Hva med tastatur uten numpad, hvilke alternativer har man utover sidewinder? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 logitech iluminated er bra tastatur, ikke noe særlig myke taster men behagelig og skrive på. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Feil på alle punkter. Ekle taster, samt en uhyre ubehagelig plastikkhåndledsstøtte som ikke er helt overflødig. Men takk for svar Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Jepp, illuminated er kjempebra. - Beste tastaturet jeg noengang har hatt. - Som Ultra-X med mykere mer "gummiert" feel og bedre taster. Endret 22. januar 2010 av kjetilkl Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Henger meg på at Logitech Illuminated er det beste tastaturet som finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå