lolidude Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hey, får ikke til å laste ned torrenter med Utorrent. Jeg bare går inn på pb, setter på download, men så så vil den ikke starte å laste ned. Det funker helt fint å laste ned torrenter med torrentklienten som følger med i Ubuntu, men jeg vil ikke ha på Ubuntu hele tiden. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Har du sjekket at alle fil-lokasjoner i innstillinger og i hver torrent er korrekte? µTorrent ble sur en gang når jeg hadde klart å be den om å lagre alle .torrent-filene på en partisjon som ikke fantes eller noe slikt. Endret 18. januar 2010 av Überadri Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg prøver å lagre de i downloadsmappen i D:, kanskje den blir sur fordi jeg ikke bruker C:? Lenke til kommentar
H80 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Den blir ikke sur. Du må sette nettleseren din til å forbinde/starte torrentfiler med bittorrent-applikasjonen (µTorrent) eller manuelt åpne de nedlastede .torrent-filene fra µTorrent (File - Add torrent). Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Du kan kopiere linken til Torrenten og trykke på ''open url''. Eller så kan du lagre den på foreksempel skrivebordet, så opne den med Torrent. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Den blir ikke sur. Du må sette nettleseren din til å forbinde/starte torrentfiler med bittorrent-applikasjonen (µTorrent) eller manuelt åpne de nedlastede .torrent-filene fra µTorrent (File - Add torrent). Har gjort begge deler, men problemet er at den ikke vil starte å laste ned torrentene ETTER jeg har lagt de til i µTorrent. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Har du åpnet portene til utorrent? Og du har selvfølgelig nok plass på hdd til å laste ned det du prøver på, om ikke så starter den ikke. Endret 18. januar 2010 av arjato Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Hvordan åpner jeg portene? Har 1tb på harddisken, så tror ikke det skule være noe problem. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Det enkleste er vel å sette på upnp i modemet og utorrent, personlig ville jeg ha satt opp statisk/fast ip istedet. Mer om det her. http://www.utorrent.com/documentation/connection-setup Skulle ha skrevet mer, men må sove nå. Endret 18. januar 2010 av arjato Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Utorrent skal funger uten at du behøver åpne port i routeren. Den vil få flere forbindelser om du åpner porten, men den vil laste ned i begge tilfeller. Men det kan jo være at port er helt blokkert av ISP (virker epostprogrammet ditt?). Eller at utorrent ikke er lagt til i softwarebrannmuren på PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå