Gjest eig kan ikkje venta! Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 serriøst! jeg klarer nestn ikke vent med å ha sex! jeg er 15 år og har ingen kjæreste, har heller ingen nesten kjæreste men det er uutholdelig å vente så lenge! noen om noe som hjelper? er gutt btw Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvorfor er det så viktig? Vent til du får en kjæreste, du Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 ta å vent du. er ikke noe hastverk Lenke til kommentar
sn9ken Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Støtter resten her, ser da ingen grunn til å forhaste seg inn i noe. Your time will come Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Er like greit å ta det som det kommer. Ikke noen vits å stresse med det. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 ta å vent du. er ikke noe hastverk Ut i fra hva jeg leste, så det ut som det hastet veldig. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 ta å vent du. er ikke noe hastverk Ut i fra hva jeg leste, så det ut som det hastet veldig. ja wow så hastverk han har. han er fortsatt ett barn. han har ikke noehastverk... Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kanskje han har kreft og kommer til å dø om 6 måneder? =p Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Er i hvertfall den eneste gode unnskyldningen Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jo lenger du venter, jo bedre blir den første gangen. Ikke stress med det Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jo lenger du venter, jo bedre blir den første gangen. Ikke stress med det kan du forklare ditt synspunkt? er tidlig i 20 årene, er jomfru og har det helt j..... med meg selv Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jo mer man stresser jo mindre er sjansen for å lykkes:) Ingen jenter vil ha desperate gutter! Kom dere ut og sats på å få mange kvinnelige venner så skal dere se at ting ordner seg av seg selv;) Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jo lenger du venter, jo bedre blir den første gangen. Ikke stress med det kan du forklare ditt synspunkt? er tidlig i 20 årene, er jomfru og har det helt j..... med meg selv Hvis du absolutt trenger hjelp med jenter så kan du jo sjekke ut David Deangelo sine ebøker, intervjuer osv. Ligger en del av han på youtube. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Bare å vente, slik det er for alle når man er femten og i puberteten. Husker selv at jeg fikk ereksjoner på de mest upassende tidspunkter, og var kåt 24/7. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 TS: vent 1-2 år Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Enig med chef'en over her gitt. La hormonene roe seg litt Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jo lenger du venter, jo bedre blir den første gangen. Ikke stress med det kan du forklare ditt synspunkt? er tidlig i 20 årene, er jomfru og har det helt j..... med meg selv Hvis du absolutt trenger hjelp med jenter så kan du jo sjekke ut David Deangelo sine ebøker, intervjuer osv. Ligger en del av han på youtube. nå ville jeg bare påpeke om at påstanden er feil. ihvertfall for noen. Orker ikke å bla gjennom engelske greier i første omgang...nå har jeg vel aldri sagt noe om jeg sjekker i det hele tatt, så det har vel litt med det å gjøre . men jeg har tenkt å ta fatt i det nå. men hvordan kom du frem til den konklusjonen ? om jeg har/får problemer får vi se... Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg vil si att det blir bedre om du venter litt, jeg var FOR tidlig ute på dette. Pluss, det er ingen skam å miste jomfrudommen sin ETTER at man er fylt 16, selv om mange tror det. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Skjønner at det er viktig. Det suger hardt og er en stor påkjennelse å ikke få noe. Jeg tror det eneste som funker er å prøve å få mest mulig kontakt med en jente og bygge videre... Lenke til kommentar
Emisme Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg heller klarte nesten ikke og vente, men når det sjedde på lørdag var det ikke så stort liksom! ikke noe og stresse med. selv om det er ganske digg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg