Searing Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hei. Jeg har fagbrev som Automatikkmekaniker, blir vell kalt mekatroniker no(?). Jeg tok fagbrevet i 2005 og jobber 100% stilling land basert. Jeg har GK mekanisk, vk1 elektromekanisk og vk2 automatikkmekaniker, samt 2 år høgskole. Sist nevnte 2 av 3 år så ingen bachelor tittel( F---s matte). Det jeg lurer på er om det er mulig for meg å ta denne "maritime modulen" som elektriker kan, kjent som "skipselektriker" utdanningen. Jeg har veldig lyst ut som Fu/rov opereatør/service. Evt. Automatikkmekaniker offshore/skip. Det jeg ser når jeg driver å søker etter jobb nå er at det fleste vil ha elektriker med maritim modul. Og fint lite Automatikkmekaniker/automatikere. Hva er mine alternativer for å komme meg ut? Jeg kommer på 3 ting, vertfall 1 jeg vet er mulig og det er å starte på nytt. -Lærling ROV operatør -Gå GK elektro og vk1 elenergi samt lærling og maritim modul -få maritim modul med fagbrever jeg har Noen som har tips? Tilsvarende utdanning som meg som er ute på sjøen? MvH Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå