Nikko_ Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Heisann. Jeg har siden september eid en Nokia 6710 Navigator. Fra dag én og en måned fram i tid var jeg storfornøyd, men så begynte problemene: - Ved bruk av GPS/kart, galleriet og nettleseren zoomes det ut og inn helt av seg selv uten at jeg rører noen taster. Dette gjør telefonen nærmest helt umulig å bruke. Kan det være noe galt med akselerometer eller "zoombaren"? - Ved skriving av sms kan responsen plutselig bli helt bortreist. Enkelte ganger er det ikke respons i tastene over hodet. Løsningen som noen ganger hjelper litt er å lukke smsen eller som oftest å slå av telefonen. - Batteriet ble over natta skuffende dårlig. Varer maks en dag, og da er ikke GPS, wifi, bluetooth brukt. Kun én tlf på 3 minutter og et par smser er den blitt brukt til under testperioden som gav meg batteri én dag. Er det noen som har noen lure løsninger på dette? Jeg har hatt telefonen inne til service hos et Nokia-godkjent verksted. De oppdaterte softwaren uten at det hjalp en ting. Neste bud nå er å sende den inn, noe som kan ta opptil én måned, noe som frister lite (selv om telefonen er søppel per dags dato). Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Bump. Noen som har litt peiling? Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Noen som gidder å hjelpe meg hvis de har peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå