Bruker-158599 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Hei. Denne tråden her har sikkert vært her en del ganger, men jeg vil høre hva dere synes der best. Jeg eier pes 2009, og liker pes. Fifa har jo lisenser, men jeg liker brukervennligheten til pes bedre en fifa. Hva synes dere er best av fifa 10 og pes 10?, er pes 10 bedre enn pes 09? Lurer på dette så jeg får kjøpt meg et nytt fotball spill. Takk for svar Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvis du har lest anmeldelser så er ikke pes 10 noe bra, derimot fifa 10 får mye bedre anmeldelser. Så jeg vil tro fifa 10 er bedre en pes 10. Jeg har ikke prøvd pes 10, men anbefaler fifa 10 på det sterkeste. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Fifa 10 har ikke champions league? Hvordan er fifa 10 på banen? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=f-RSPAnnD3A. Der har du gameplay. CL kommer etter 1. sesongen. Med ett annet navn. Endret 18. januar 2010 av Schjellin Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Spiller man mot kompiser og lite på nett knuser PES FIFA. Er nettspilling hva man er ute etter er saken omvendt. Jeg føler alt for mye i FIFA er scripta i stykker og har meget lite rom for frihet. Endret 18. januar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Spiller man mot kompiser og lite på nett knuser PES FIFA.Er nettspilling hva man er ute etter er saken omvendt. Jeg føler alt for mye i FIFA er scripta i stykker og har meget lite rom for frihet. Jeg spiller bare mot kompiser og ikke på nett. Det jeg legger merke til på fifa er at jeg ikke liker vinkelen på kamra når du spiller. Jeg liker pes sitt bedre. Det går det sikkert ann å stille på. Jeg skal prøve fifa 10 denne uka. Ellers så synes jeg fifa spilla er for like på hverandre, men har ikke prøvd pes 10 eller fifa 10 enda så får se. Hva foretrekker dere? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Spiller man mot kompiser og lite på nett knuser PES FIFA.Er nettspilling hva man er ute etter er saken omvendt. Jeg føler alt for mye i FIFA er scripta i stykker og har meget lite rom for frihet. Det jeg legger merke til på fifa er at jeg ikke liker vinkelen på kamra når du spiller. Du kunne stille masse forskjellige kameravinkler på fifa09, så da må det vel gå på fifa10 også? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Spiller man mot kompiser og lite på nett knuser PES FIFA.Er nettspilling hva man er ute etter er saken omvendt. Jeg føler alt for mye i FIFA er scripta i stykker og har meget lite rom for frihet. Det jeg legger merke til på fifa er at jeg ikke liker vinkelen på kamra når du spiller. Du kunne stille masse forskjellige kameravinkler på fifa09, så da må det vel gå på fifa10 også? Ja, burde det. Skal spille det hos en kamerat i dag, så får jeg se hva jeg synes. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hadde du spurt meg for noen år siden ville jeg helt klart ha svart Pes men pr idag og med 2010 utgavene så syntes jeg att Fifa er bedre. Pes har på mange måter stått stille mens fifa har fått en del forbedringer. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Hadde du spurt meg for noen år siden ville jeg helt klart ha svart Pes men pr idag og med 2010 utgavene så syntes jeg att Fifa er bedre. Pes har på mange måter stått stille mens fifa har fått en del forbedringer. Ja, jeg har hørt at pes var best på banen. Det kameraten min la merke til når vi spilte pes var at han synes grafikken var bedre. Publikum og kamramennene osv. Også har pes litt mer reklame rundt banen. Fifa har bare fairplay og noen andre. Det hadde hverfall 2009 versonen. Har ikke fått prøvd fifa 10 enda.Var meninga at jeg skulle gjøre det i går. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Du har noen rare prioriteringer på ting! Reklame? Publikum og kameramenn? Hva med kontrollere og spillbarhet? Les alle anmeldelsene som har kommet ut om Fifa 10 og PES2001, så har du svaret. Kula triller utelukkende i favør av Fifa. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Var ikke jeg som tenkte på reklame greia var kameraten min så jeg nevnte det Tenker på spillbarheten, det er jo den som er viktigest. Har lest noen anmeldesler og det er fifa som leder ja, så kommer nok til å kjøpe fifa Takk for hjelpen Lenke til kommentar
-GrAvYy Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Da jeg prøvde demoene syntes jeg gameplayet til fifa var blitt bedre. Alltdi vært pes fan og aldri kjøpt fifa, men i år slo fifa pes sin gameplay. Syns ikke den 360-graders bevegelsen i pes funka helt heller, og gikk veldig treigt. Men fifa sin manager mode synes jeg ligger litt etter. Pes er nok bedre på den fronten, selv om jeg ikke har prøvd pes 2010, så MÅ den være bedre enn fifa sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå