Rubber Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har en splitter ny MacBook Pro 13" som det kommer en liten "klikkelyd" fra med faste mellomrom. Skal det være sånn? Er det andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det er helt vanlig om du har Seagate 500GB/7200 disk. Både Apple, Dell og andre (jeg) har samme problemet. Dell har laget en fiks, men den fungerer bare på Dell maskiner. Jeg har lastet ned et program som slår av APM, men vet ikke om det finnes til Apple. Se: http://forums.seagate.com/stx/board/messag...thread.id=13692 for mer info. Lenke til kommentar
Rubber Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Jeg har 500 gb disk ja. Men i følge maskinvareinfoen på Macén min er det en FUJITSU MJA2500BH FFS G1 modell. Men kanskje den har samme problemet. Synes det er plagsomt med denne klikkingen/tikkingen hele tiden. Leser på Apple forum at det er flere som har samme problem med disken jeg har også. Er vel like greit å kontakte Apple og høre hva de har å si.. Endret 18. januar 2010 av Rubber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå