Gå til innhold

NetCom free text, ringe?


Anbefalte innlegg

https://netcom.no/abonnement/mobilabonnement/freetext.html

vurderer dette abonnementet men lurer på hva som skjer hvis man ringer? kommer det da i tilegg til den månedsregningen? lurer og på om det går ann å sperre tlf så jeg ikke kan ringe? kan jeg sende gratis fra andre land og, f eks sverige?

takk :)

 

Edit: så nå at man bare kunne sende gratis innen norge, blir det da vanlige kostnader fra utlandet?vet det koster mer å sende derfra, og kommer det da vedsidna den vanlige regninga?

Endret av kallepetrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Det går faktisk an å stenge abonnementet slik at du ikke kan ringe ut. Tror koden er *33*xxxx#, der xxxx er 1234 eller 0000. Jeg har postet om dette tidligere, men finner ikke tråden i farta.

Lenke til kommentar
https://netcom.no/abonnement/mobilabonnement/freetext.html

vurderer dette abonnementet men lurer på hva som skjer hvis man ringer? kommer det da i tilegg til den månedsregningen? lurer og på om det går ann å sperre tlf så jeg ikke kan ringe? kan jeg sende gratis fra andre land og, f eks sverige?

takk :)

 

Hvis du tror at du klarer deg med 2000 sms pr. mnd så ville jeg anbefalt FlexiTalk med SMS-pakka. Her får du en mye hyggeligere minuttpris 0,45,-. Ringer du mye kan du alltids slenge på SnakkePakka. Til 399,- pr. har du plutselig fått deg et okey fastprisabonnement. Med FlexiTalk får du også god subsidiering på ny mobil:)

Lenke til kommentar
så ikke dumt ut den mld pakka, men kan jeg sperre sånn at jeg ikke kan ringe og ikke overskiride 2000 sms? at jeg da ikke får sendt mer bare? :p ringe gjør jeg så å si aldri, men kan jeg blokke det og? :p

 

På "Min side" på netcom.no kan du sjekke hvor mange sms'er du har brukt/har igjen.

Tror også du kan sende en kode via sms for å sjekke. Å sette på en beløpsgrense er selvfølgelig mulig, men dette er ikke netcom noe særlig happy for. De ser jo helst at du bruker mest mulig penger. Du kan selvfølgelig blokkere tjenestenumre som Jamba og alt det dritet du ser på TV3 og MTV ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...