kanin333 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Noen som vet om noen billige reisemål til sommeren? Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hei Billig som i "billig å reise dit" eller "billig å bo der"? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Bulgaria er vel begge. Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 VG skriver: Slik reiser du billig: http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=586396 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Billig å reise dit og å være der tenkte jeg. Har tenkt litt på interail Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Håper det er greit jeg "låner" denne tråden litt og spør: Har dere no bra forslag til reisemål i påskeferien? Vil ha sol og strand, søte jenter hehe(da tenker jeg ikke på de man får kjøpt), helst i Europa,. Billig billett og opphold er også greit?? Kom med tips folkens Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Håper det er greit jeg "låner" denne tråden litt og spør: Har dere no bra forslag til reisemål i påskeferien? Vil ha sol og strand, søte jenter hehe(da tenker jeg ikke på de man får kjøpt), helst i Europa,. Billig billett og opphold er også greit?? Kom med tips folkens Tre ord som ikke passer i samme setning: strand, europa og påskeTo ord som ikke passer i samme setning: Billig og påskeferie Ellers kan du se hvor billig du klarer få Kanariøyene som er en del av EU. ABC-øyene er også med i EU, men det blir neppe billig i påsken. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Håper det er greit jeg "låner" denne tråden litt og spør: Har dere no bra forslag til reisemål i påskeferien? Vil ha sol og strand, søte jenter hehe(da tenker jeg ikke på de man får kjøpt), helst i Europa,. Billig billett og opphold er også greit?? Kom med tips folkens Tre ord som ikke passer i samme setning: strand, europa og påskeTo ord som ikke passer i samme setning: Billig og påskeferie Ellers kan du se hvor billig du klarer få Kanariøyene som er en del av EU. ABC-øyene er også med i EU, men det blir neppe billig i påsken. Haha måtte le litt nå, takk for svar Off fæææn ass, hva tror du/dere er de beste stedene for sol og strand da i påsken?? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Off fæææn ass, hva tror du/dere er de beste stedene for sol og strand da i påsken??Strand + damer for 5000,- : KanariøyeneStrand + bading for 5000,- : Egypt Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Off fæææn ass, hva tror du/dere er de beste stedene for sol og strand da i påsken??Strand + damer for 5000,- : KanariøyeneStrand + bading for 5000,- : Egypt Hehe liker måten du svarer på robert Og igjen takk for svar.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tre ord som ikke passer i samme setning: strand, europa og påskeTo ord som ikke passer i samme setning: Billig og påskeferie da jeg var i Cádiz i påsken ifjor var det over 30 grader så en kan ha det varmt og deilig i Europa i påsken også. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tre ord som ikke passer i samme setning: strand, europa og påskeTo ord som ikke passer i samme setning: Billig og påskeferie da jeg var i Cádiz i påsken ifjor var det over 30 grader så en kan ha det varmt og deilig i Europa i påsken også.Joda, jeg har også vært heldig og vært på stranden i Spania i påsken og jeg har opplevd 10 grader og regn. Man er ikke sikret godt vær enda på fastlandet og sjøen, i alle fall i Cadiz, er kun 16-17 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå