Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter som stirrer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[...]Det er en gutt i klassen min som stirrer på meg. På fjeset mitt. Han smiler ikke. Han ser bort når jeg ser på ham...Men nå har han begynt å stirre litt igjen.[...]
[...]eg synes denne stirringa er veldig rar. Ikke fordi han gjør det så ofte, men det føles liksom ikke som når andre ser på en. Han stirrer, han ser ikke, og han smiler ikke.[...]
[...]Blikket hans kan nesten forveksles med hatsk, synes jeg.[...]

Slapp av, han vil bare KLEMME & KOSE på deg, og SPISE deg, og KNA på dine .... , du tar poenget.

Spørsmålet blir derfor om du i det hele tatt liker han. Har du og han noe potensiale??

Endret av greygenic
Lenke til kommentar

Men altså du ER interresert?

Virker veldig sånn ;)

Hvis du er skader det jo aldri å spørre om han vil finne på noe.

Men hvis du gjør det bare fordi du tror kanskje at han liker deg, ville jeg kanskje begynt mer rolig. Snakket med ham , og bare se hvordan det utvikler seg. Og ikke minst om han liker deg ;)

Lenke til kommentar

Ta initiativet og snakk med han! :)

den stirringa varer ikke for alltid ;)

etterhvert vil han finne en annen å stirre etterhvert som han blir lei av å se en som ikke viser interesse i han. Men smilt litt kunne han jo, eller i det minste sagt et ørlite hei?

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar

etterhvert vil han finne en annen å stirre etterhvert som han blir lei av å se en som ikke viser interesse i han. Men smilt litt kunne han jo, eller i det minste sagt et ørlite hei?

Er vel HUN som burde bli lei siden HAN ikke viser noe interesse. Stirre gjør da gutter hele tiden. Gjør vi ikke?

Lenke til kommentar

Haha! Kjenner meg igjen her. Kan fortelle noe lignende som skjedde meg i sommer:

Jeg stirret en del på denne jenta på stranda (var nok ikke bare ansiktet nei... :p ). Vi spilte volleyball sammen et par ganger, så kontakt ble litt lettere.

Når solen begynte å forsvinne, spurte jeg henne ut på en kopp kaffe.

Jeg ville ikke noe mer enn en koselig prat. Kanskje hun trodde jeg ville noe mer, ikke vet jeg.

"Halla! Skjera?"

"*hun sa noe, husker ikke*"

"Du, bli med og ta en kopp kaffe eller matbit eller noe? =)"

"ja"

Så ble det en koselig aften.

:)

EDIT: Kan føye til at vi ikke utvekslet telefonnumrer, fordi hensikten med invitasjonen ut var bare en koselig prat.

Endret av HoLy_CoW
Lenke til kommentar

Er vel HUN som burde bli lei siden HAN ikke viser noe interesse. Stirre gjør da gutter hele tiden. Gjør vi ikke?

jo, men dette virker litt mer enn bare random stirring på en forbipasserende hot jente :)

Lenke til kommentar

Trenger ikke å bety noe egentlig. Hvis hode mitt "henger" seg opp i en vinkel så ser jeg på den som sitter der, uansett hvem det er. Eller så kan han finne deg interessant eller bare fin å se på. Også kan det hende han stirrer fordi han har latt merke til at du ser på han.

Men du kan jo gjøre det på en litt morsom måte. Få tak i nr. hans eller facebooken. Neste gang han stirrer på deg sender du en melding at du ferska han :p (Husk smileys da, ellers blir det feiltolket) Hvis han blir flau da, da liker han deg nok :p

Lenke til kommentar

Det samme tenker jeg.

Det trenger jo nødvendigvis ikke være slik at denne gutten er forelsket eller interessert i deg sånn kjærestemessig. Jeg personlig tenker mer i rettningen av at han synes du er vakker og at han beundrer ditt utseende kanskje.

Man trenger ikke alltid være superpen for at noen skal beundre seg over vedkommende :) Man trenger heller ikke ville gjøre noe mer enn å beundre denne personen. Hvem vet.. Kanskje han synes du har fin nakke, søte ører eller hva det nå måtte være.

Lenke til kommentar
Si hei og se hvordan han reagerer. :)

Jeg pleier jo å si hei på morgenen, men han gjør ikke noe annet enn å si hei tilbake, kansje smile og løfte hånda i tillegg. Det jeg synes er vanskelig med denne situasjonen er jo at han ikke viser noen klare tegn på noe. Det er denne merkelige stirringa som uroer meg. Det føles som han prøver å stirre INN i meg, eller som om han vil drepe meg. Høres sikkert rart ut og jeg blir forvirra selv. Men når vi snakker og sier hei og alt sånn oppfører han seg overraskende normalt.

han er nok interessert, men han er visst og redd for at du skal fnise og le av han sammen med venninene dine hvis han skulle få avslag. er vel derfor han stirrer rart som du sier. du kan jo prøve å få samtalen på gli. trenger ikke være noe verre enn at du bare spør han om noe dere holder på med, jobber med i klassen, noe interessant som skjer på skolen eller noe lignende...Det kan jo gjøre han komfortabel med å snakke til deg.

Lenke til kommentar
Det samme tenker jeg.

Det trenger jo nødvendigvis ikke være slik at denne gutten er forelsket eller interessert i deg sånn kjærestemessig. Jeg personlig tenker mer i rettningen av at han synes du er vakker og at han beundrer ditt utseende kanskje.

Man trenger ikke alltid være superpen for at noen skal beundre seg over vedkommende :) Man trenger heller ikke ville gjøre noe mer enn å beundre denne personen. Hvem vet.. Kanskje han synes du har fin nakke, søte ører eller hva det nå måtte være.

når blikket åpenbart har fokus på henne, da er det nok interesse. Tror ikke det er så mange som ser på en jente hele tiden bare fordi hun er fin. Da ville nok hun synes det var rart hvis det ikke var noen interesse...det er ikke noen andre betingelser ved titting som singel, eller i ett forhold. Er man ikke interessert, da stirrer man heller ikke(med mindre personen ser rar ut :tease: )...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Gah. Jeg skulle stirret mer da jeg var yngre. Det virker jo!? :)

du kan banne på at det virker! Stirret så sent som i går. Holdt blikket lenge og så ofte bort. plukket opp flere ioi's. Og jeg må bare si at det er utrolig vittig når de plutselig ut av intet drar opp ett speil :p...Men tror jeg skal bruke ioi's flittig og fortsette med mitt fantastiske blikk. Når djevelen stirrer på deg, da viker du ikke med blikket :p.

Utrolig synd at det var en del folk i rommet, hvis ikke hadde jeg ihvertfall tatt nummeret...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...