Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter som stirrer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, men viss hun flørter med han så finner hun jo ganske fort ut om han liker henne eller ikke :p! Så slepper hun å gå rundt og lure på hva det er.

Våger ikke flørte. Som jeg sa så virker han overlegen og litt hatsk :p

Kom igjen! Vi heier på deg! :new_woot:

Lenke til kommentar
Virker jo som han er interisert i deg, prøv å gi han et lite smil. Kansje smiler han tilbake og kommer og snakker med deg :)?

Vet ikke helt om jeg forstod deg helt rett, men. Liker du han viss han liker deg^^?

Vel, hvis han liker meg så liker jeg ham ^^. Det smitter liksom. Føler han blir mer interessang bare jeg vurderer om han liker meg. Hehe, passe egoistisk, men sånn er det.

Jeg smiler til ham. Vanligvis smiler han ikke tilbake, kanskje han til og med ser en annen vei. Noen ganger smiler han tilbake, men han smiler aldri først. Vi har snakka litt. Vi snakker litt og så dør samtalen ut. Men som jeg har nevnt føler jeg at det liksom ikke er noen umiddelbar kontakt. På en annen måte føler jeg også en likhet med ham og jeg har alltid syntes han var fascinerende (om rar).

Lenke til kommentar
Ja, men viss hun flørter med han så finner hun jo ganske fort ut om han liker henne eller ikke :p! Så slepper hun å gå rundt og lure på hva det er.

Våger ikke flørte. Som jeg sa så virker han overlegen og litt hatsk :p

Kom igjen! Vi heier på deg! :new_woot:

Takk :blush:

Lenke til kommentar
Virker jo som han er interisert i deg, prøv å gi han et lite smil. Kansje smiler han tilbake og kommer og snakker med deg :)?

Vet ikke helt om jeg forstod deg helt rett, men. Liker du han viss han liker deg^^?

Vel, hvis han liker meg så liker jeg ham ^^. Det smitter liksom. Føler han blir mer interessang bare jeg vurderer om han liker meg. Hehe, passe egoistisk, men sånn er det.

Jeg smiler til ham. Vanligvis smiler han ikke tilbake, kanskje han til og med ser en annen vei. Noen ganger smiler han tilbake, men han smiler aldri først. Vi har snakka litt. Vi snakker litt og så dør samtalen ut. Men som jeg har nevnt føler jeg at det liksom ikke er noen umiddelbar kontakt. På en annen måte føler jeg også en likhet med ham og jeg har alltid syntes han var fascinerende (om rar).

hadde han ikke vært interessert, så hadde han ikke tenkt over at du la merke til at han så...Det virker som at han er interessert, siden han fokuserer på at du kan se at han ser. Smilet du får tilbake sier vel det aller meste om at han er interessert...at samtalene dør ut er ganske sikkert fordi han synes du er fin/liker deg :love: og fordi han ikke klarer å være seg selv rundt deg(mo i knærne... :dribble: )

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Nesten det var redd det var meg her som ble beskrevet. ;) Stirret - eller kanskje hvilt øynene på - som jeg heller vil si - til flere opp gjennom åra, og det må du utelukkende ta som et positivt tegn! DET skal jeg love deg. Det sier seg selv. Sikkert litt sjenert ;)

tror det er mange som har hatt det sånn, og du gjør en tjensete om du tar initatiet om du ser at han er en ivrig kikker - garantert.

Endret av Ituca
Lenke til kommentar
Si hei og se hvordan han reagerer. :)

Jeg pleier jo å si hei på morgenen, men han gjør ikke noe annet enn å si hei tilbake, kansje smile og løfte hånda i tillegg. Det jeg synes er vanskelig med denne situasjonen er jo at han ikke viser noen klare tegn på noe. Det er denne merkelige stirringa som uroer meg. Det føles som han prøver å stirre INN i meg, eller som om han vil drepe meg. Høres sikkert rart ut og jeg blir forvirra selv. Men når vi snakker og sier hei og alt sånn oppfører han seg overraskende normalt.

Lenke til kommentar

ja pass deg, kanskje han er en seriemorder :p

Han er nok bare sjenert og kanskje litt små-forelska i deg:)

er da ikke så lett for oss sjenerte menn og plutselig gå bort til ei jente vi da liker godt og bare kjøre på:p gå å ta det første steget nå, jeg vet du vil!

Lenke til kommentar

Hva skal jeg gjøre for å opprette kontakt da? Siden han virker middels interessert eller uinterssert når jeg snakke med ham er det vanskelig å flørte. Dessuten synes jeg det er rart å flørte openlyst i et klasserom uansett. Er det dumt å spørre om han vil finne på noe med meg etter skolen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...