Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter som stirrer

Anbefalte innlegg

Jeg er er en jente på på 20. Jeg er ikke flink til å tolke signaler, så jeg håper å få hjelp her Det er en gutt i klassen min som stirrer på meg. På fjeset mitt. Han smiler ikke. Han ser bort når jeg ser på ham. En periode stirret han ikke, kanksje fordi det var like etter jeg hadde oppdaget det og ofte sjekket om han så på meg. Men nå har han begynt å stirre litt igjen. Jeg er ikke en jålejente, men passer på å stelle meg. Så jeg tror ikke det kommer av at jeg har søl på klærna eller buksesmekken oppe eller lignende. Hvordan ville dere tolket denne stirringa?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hvordan kan han være interssert? Han ser jo ikke på meg når jeg ser på ham og han oppfører seg helt vanlig med meg. Jeg synes denne stirringa er veldig rar. Ikke fordi han gjør det så ofte, men det føles liksom ikke som når andre ser på en. Han stirrer, han ser ikke, og han smiler ikke. Føler meg veldig utrygg på ham... Eller tror dere jeg overtolker?

Lenke til kommentar
Utrygg...? På hvilken måte utrygg, tror du han vil overfalle deg?

Jeg tror nok heller at han har funnet sansen for deg, men har ikke helt fattet motet til å ta steget videre.

Haha! Nei, jeg tror ikke han vil overfalle meg. Jeg veit bare ikke helt hvor jeg har ham. Jeg har ingen anelse om hva han tenker eller hvorfor han gjør alle tingene han gjør.

Hmm... Det kan hende han liker meg, men jeg føler liksom ikke noen umiddelbar kontak.

Lenke til kommentar

Er det at han enten liker meg eller at jeg har overtolket det eneste mulighetene, tror dere?

Tror dere at det er en mulighet for at han frastøtes eller er sint på meg? Blikket hans kan nesten forveksles med hatsk, synes jeg. Eller mulighes bare overlegent :/

Lenke til kommentar

Hmm, kunne nesten vært meg dette, har en utrolig søt jente i klassen som jeg ikke greier å holde øynene unna. Vil ikke si at hun er den mest opplagte damen å "stirre" på, men hun er søt på en ikke åpenbar sjarmerende måte.

Så, ja han er nokk en gutt med geleballer fortiden, som ikke tør å ta steget over til litt flørtende kontakt.

Lenke til kommentar
Hva med å rett og slett snakke med ham?

Finner fort ut om han liker deg eller ikke :)

Du kan sitte her en evighet og snakke om kanskje og kanskje ikke.

Men hva kan jeg si?

Jeg har egentlig ikke vært interessert i ham heller. Men hvis han er interessert i meg så synes jeg han er søt. Rart det der. Liker jo at noen liker meg :blush: Men føler ikke vi passer sammen, og kan aldri forestille meg oss som et par.

Men hvis jeg skulle snakke med ham om det, hva skulle jeg sagt da?

Lenke til kommentar

Begynne med et rolig hallo ;)

Hvis han er interresert vil han nok fortsette å snakke med deg. Kanskje begynne dagen med en god morgen eller noe slikt :p

Hvis han ikke snakker er han kanskje for flau, eller ikke interresert :p

Uansett trenger det jo ikke bli noe mer enn venner :) Alltid kjekt med venner ;)

Lenke til kommentar

hva vet TS om denna fyren? har han hatt kjærester før, det virker kanskje ikke sånn pga den tilsynelatende sjenerte stirringen. Men jeg ser på 2 type jenter; dem som er fine og dem som har hanekam eller ett eller annet som skiller seg ut. Når jeg ser at de fine jentene ser på meg tar jeg øynene vekk, ser kanskje litt dumt ut å stirre hverandre inn i øynene lenge over klasserommet..

de med hanekam tok jeg som et eksempel på de som ser tåpelige ut. Jeg regner med du, ts, ikke ser tåpelig ut, så mitt poeng etter alle denne unødvendige teksten fra meg er at han har blit truffet av pilen.. den derre kjærlighetpila vi ser i tegnefilmer :p

Lenke til kommentar
Flørt med han, og se om han flørter tilbake. :)

Hun visste jo ikke om hun liker ham eller ei.

Kanskje bedre å helle bli kjent med ham.

Det er ikke gøy å være sjenert gutt. Kjenner mange som er det, og var det selv. Det diggeste er da når jenter tar kontakt ;)

Selv om i begynnelsen han kanskje kan virke litt rar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...