hairfu Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Altså no er eg lei av at eg og vennene mine bare må stå heime å kjøyre med rc bilene våre. Altså eg har ein Traxxas rustler xl-5 og eg vil gjerne prøve den på ein bane den går rundt 50 km/t så det blir litt kjederlig å bare kjøyre fram og tilbake.Bilen vil eg anbefale og du burde prøve eg den tåler nesten alt og har ikkje hadt noke problem med den.Men det er jo traxxas Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Altså no er eg lei av at eg og vennene mine bare må stå heime å kjøyre med rc bilene våre.Altså eg har ein Traxxas rustler xl-5 og eg vil gjerne prøve den på ein bane den går rundt 50 km/t så det blir litt kjederlig å bare kjøyre fram og tilbake.Bilen vil eg anbefale og du burde prøve eg den tåler nesten alt og har ikkje hadt noke problem med den.Men det er jo traxxas Øyyhh! Kor bur du på stord hen? Send meg ein PM med msn då, eg har nettop fiksa Savagen min Lenke til kommentar
hairfu Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Altså no er eg lei av at eg og vennene mine bare må stå heime å kjøyre med rc bilene våre.Altså eg har ein Traxxas rustler xl-5 og eg vil gjerne prøve den på ein bane den går rundt 50 km/t så det blir litt kjederlig å bare kjøyre fram og tilbake.Bilen vil eg anbefale og du burde prøve eg den tåler nesten alt og har ikkje hadt noke problem med den.Men det er jo traxxas Øyyhh! Kor bur du på stord hen? Send meg ein PM med msn då, eg har nettop fiksa Savagen min Bur i sagvågen men asso bilen er batteri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå