bama85 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Er det noe andre drivere enn de som blir installert når man installerer softwaren som følger med, som jeg bør tenke på? I følge en anmeldelse kan man få problemer hvis man ikke installerer drivere først: https://prisguiden.no/product.php?product...2151#userReview Ikke så flink teknisk, så lurer på om drivere blir installert automatisk eller? Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 *bump* Har desverre ingen løsning, men jeg har samme problem! Jeg får ikke mappet opp minnekortet i HF200 via kameraet heller, så jeg må sette minnekortet i minnekortleseren som er på PC'n for å overføre filene. Funker greit det, men irritabelt at jeg ikke får det til å funke via kameraslot (Bruker Win7-32 Ultimate ENG) Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Merkelig. Har ikke dette problemet. Zpurs..Få deg en Sandisk MicroMate så slipper du det problemet. Synes selv det er en grei løsning å gjøre. Min lenke Ta ut minnekort, slenge det i MicroMate og overføre videofilene til PC. Endret 24. februar 2010 av Cruentus Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Merkelig. Har ikke dette problemet. Zpurs..Få deg en Sandisk MicroMate så slipper du det problemet. Synes selv det er en grei løsning å gjøre. Ta ut minnekort, slenge det i MicroMate og overføre videofilene til PC. Hei, og takk for svar! (lovlig seint fra min side men) Jeg sjekket denne MicroMate, og den ser nice ut - jeg bruker en liten usb-minnekortleser til denne operasjonen i utgangspuktet, så det går helt greit! poenget var vel heller at jeg ville slippe å ta ut minnekortet, bare plugge i USB-kabelen, men nå har jeg godtatt at det ikke funker. Den Canon-programvaren skal slett ikke inn på min PC ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå