iver89 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Tenkte jeg kunne lage meg en side, men en meny over programmener som f.eks tekstbehandling, mail, internett osv. Denne siden skal være bakgrunnsgreia på skrivebordet mitt via Active Desktop. hvordan kan jeg gjøre slik at programmer jeg linker til åpnes direkte, uten å lastes ned eller først legges i Temperary Internett Files mappen? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 grunnen til at ingen svarer er at det kanskje ikke går ann.. Det er mulig å linke til brukeres egen harddisk, så det burde kanskje gå ann å linke til en installert programvare på dataen til brukeren og, hvilket program tenkte du på? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 vel, tenkte på outlook, word, diverse spill osv. denne siden skal ligge på harddisken altså, eller kanskje legge den ut på nett om den trenger php, men det er ikke meningen at noen andre enn meg skal bruke den. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 tror kanskje det er mulig, men du må ihvertfall definere hvordan programmene skal åpnes så du kan ikke bare lage en vanlig link til fila, hvordan man får til dette vet jeg desverre ikke. søk på goggle.com kanskje du finner noe svar der. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 <a href="file:///C|/Documents%20and%20Settings/lobster/Desktop/finmp3låt.mp3">Fin mp3 låt</a> <a href="file:///C|/Program%20Files/Outlook%20Express/msimn.exe">Start Outlook</a> osv... Tror jeg Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Viss du har det i file link kommer det som regel en dialog som spørr deg om du vil åpne eller nedlaste, utnytt den elendige sikkertheten i IE og skaff deg et program launcher Java Script! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 det var faktisk det jeg ville frem til, altså når jeg linker til en fil så kommer det opp en dialog hvor det står open/save, og så skal da open bli valgt automatisk. noen som vet hvor jeg får tak i en javascript launcher? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå