hairfu Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Trenger seriøs hjelp med å få ein gutt i klassen fra USA til å forstå at eg ikkje vil vere venn med han. Altså alle syntes han er stygg for han er så frekk og han lokter sure søkker som er duppet i hunde piss. Han hører ikkje på leræren og han trur han er verdens kuleste som han seier sjølv. Så no spør eg dere der ute om hjelp til kva eg kan jere for å få han til å holde kjeft. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Fortelle til ham på en ordentlig måte at om han kanskje oppfører seg så vil flere være venn med han, men sett deg litt i hans situasjoon. Kommer fra et annet land (om han nettopp har komemt veit jeg ikke) har ingen venner eller noe, det må være ganske kjipt. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvorfor lager du en ny tråd når den forrige ble slettet? Lenke til kommentar
hairfu Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Fortelle til ham på en ordentlig måte at om han kanskje oppfører seg så vil flere være venn med han, men sett deg litt i hans situasjoon. Kommer fra et annet land (om han nettopp har komemt veit jeg ikke) har ingen venner eller noe, det må være ganske kjipt. Altså no går eg i 7ende klasse og han kom vell her i 4 trur eg og han kan norsk og ald det som kommer med. Men problemet er at han er så frekk i kjeften at det er ikkje mulig altså han sitter i klassen og banner rett opp i trynet på både lærere og elever, men selv om me seier at han skal holde kjeft så bare fortseter han, selv lærerene har gitt opp.Så no har vi og Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Er dette sant, da? : ) Tror ikke noen lærerne bare "gir opp", når han oppfører seg sånn. Da skal/bør han få en annen type undervisning, for å si det sånn. Lenke til kommentar
hairfu Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Er dette sant, da? : )Tror ikke noen lærerne bare "gir opp", når han oppfører seg sånn. Da skal/bør han få en annen type undervisning, for å si det sånn. Det er helt sant asso han er håpløs og han har og exstra timer men han forstår ikkje at man ikkje oppfører seg sån i norge som i USA Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Noen her på forumet har en kamerat eller et familiemedlem som trolleposter fra sin IP, om det da ikke er vedkommende selv. Uansett anbefales vedkommende å ta affære, så ikke IP'en blir stengt. Denne tråden blir det uansett. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg