Gå til innhold

Counter Strike på Steam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Da har du cs, men du har ikke spillet aktivert på kontoen. Du må kjøpe CS på nytt, som du får beskjed om når du dobbeltklikker på spillet.

Lenke til kommentar
Da har du cs, men du har ikke spillet aktivert på kontoen. Du må kjøpe CS på nytt, som du får beskjed om når du dobbeltklikker på spillet.

Men eg hadde aktivert det. Men etter eg ikke var innpå kontoen min på over 100 dager går det ikke an å spille det mer. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Men eg hadde aktivert det. Men etter eg ikke var innpå kontoen min på over 100 dager går det ikke an å spille det mer. :(

Bare tull. Du har aktivert på en annen konto eller ikke aktivert i det heletatt. Jeg har hatt en inaktiv konto i over 2 år, og spillene er der fortsatt.

Lenke til kommentar

Bare tull. Du har aktivert på en annen konto eller ikke aktivert i det heletatt. Jeg har hatt en inaktiv konto i over 2 år, og spillene er der fortsatt.

Eg vet eg hadde aktivert spillene på den kontoen, brukte den jo i over et år uten problem. Det ville vel ikke stått pre-load complete hvis eg aldri hadde hatt CS på kontoen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jo. Det står det når du har et spill installert på dataen, men det ikke er aktivert på kontoen.

Trykker jeg på Half Life her, så kommer jeg til siden der jeg må betale. Trykker jeg på CS, så åpner den cs.

post-95268-1263844034_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jo. Det står det når du har et spill installert på dataen, men det ikke er aktivert på kontoen.

Trykker jeg på Half Life her, så kommer jeg til siden der jeg må betale. Trykker jeg på CS, så åpner den cs.

post-95268-1263844034_thumb.jpg

Ja, eg vet det, og sånn stod det på min Counter-Strike før og, men når eg ikke brukte den på en stund, funket det ikke lenger. Vet kordan alt det der funker, lurer bare på hva som skjedde når siden eg ikke kan spille det lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...