Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

åssen skal jeg tyde dette?


Anbefalte innlegg

Fikk nettopp vite at jeg ikke skal være forloveren til min beste kompis. Litt skuffende å vite at jeg tydeligivs ikke er hans beste kompis! Har kjent han siden barneskolen(er26 nå), så var ganske sikker på at jeg skulle være et naturlig valg som forlover, men men!

 

Kanskje jeg overreagerer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man velger etter ønsket resultat på dagen(bestekompiser har en lei tendens til å trekke opp alle flaue øyeblikk), stup dritings bestman er gjerne ikke denne personen. En helt annen sak er jo at det å tyde ting er sinnsykt homofilt :p

[/quote

 

homofilt??

 

Forlover/bestman går for det samme, ikke sant? Han valgte en anne kompis av han, som jeg ikke kjenner så godt. Men er vell kanskje ikke så big deal egentlig?

Lenke til kommentar

Du trenger ikke tyde det på noen som helst måte. Det kan være mangfoldige grunner til at han valgte en annen som forlover. Det kan være så enkelt som at han var forloveren til han andres sitt bryllup, og følte han "skyldte" han det.

Det kan til og med være så enkelt som resultatet av et veddemål.

 

Det kan være så utrolig mange grunner til valget hans, men du trenger ikke begynne å analysere valget etter som det mest sansynlig ikke har noe med hans oppfattelse av deg personlig å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...