Sitronkake Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Freia Appelsin Sjokolade er ufattelig god! Noen som vet om den kan kjøpes på nett? Bestiller gjerne 10 kilo. :!: For de som ikke vet hva jeg snakker om: Jeg har sendt e-post til Kraft Foods (produsenten), og bedt de produsere sjokoladen året rundt. Nå produseres den bare rundt juletider og påske. Anbefaler at flere gjør det samme! Send e-post til: [email protected] JA til Sjokolade Appelsin! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 OOoo, de der er gode. Fikk en i julegave. *sende epost* Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Ta å hør med Kraft Foods eller Freia om du kan bestille direkte fra dem. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Har ikke sett de der på år og dag. Utsøkt smak på produktet. Let me know hvordan det ender Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Bare tilfeldig at jeg kom over denne tråden i siste innlegg. Men jeg vil også vite det. Jeg, som ikke har kjøpt sjokolade på 5-6 år har lyst på den der. Husker den fra jeg var mindre. Fantastisk smak. Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Fikk svar fra Kraft Foods nå: "Hei, og takk for epost. Det er alltid hyggelig å høre fra engasjerte og fornøyde brukere! Freia Appelsinsjokolade er et sesongprodukt, og ble sist produsert for julesesongen 2009. Hvorvidt det vil bli å finne i butikkene senere i år, vet vi pr nå ikke. Med vennlig hilsen Xxxxx Xxxxx" Ut fra dette er det klart at sjokoladen ikke vil bli produsert hele året, men også at det ikke er sikkert at den vil bli produsert jula 2010 Har sendt dem e-post og spurt om det er mulig å kjøpe direkte fra dem, og også om sjokoladen er den samme som Terry's Chocolate Orange: Man kan se merket "Terry's" på sjokoladebåtene i siste bilde. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Eposten jeg fikk. hei, og takk for epost vedrørende Freias Appelsinsjokolade. Det er hyggelig å høre at du setter pris på dette produktet, og vi takker for forslaget. Vårt selskap håndterer mange idéer hvert år, så det er mye mulig at idéen du foreslår kan være en av de selskapet allerede arbeider med. Med vennlig hilsen xxx 2010-01-19 14:51:04.0 ============================================================================== Kraft Foods Norge AS P.O Box 6658 Rodeløkka NO-0502 Oslo, Norge Telefon: +47 22 04 40 22 www.kraftfoodsnordic.com Endret 19. januar 2010 av Benny Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Etter som Freia Appelsin Sjokolade kan utelukkes, vurderer jeg å kjøpe Terry's Chocolate Orange fra utlandet. Sjokoladene selges i England. Noen som vet hvor man kan kjøpe Terry's Chocolate Orange? Vil jeg måtte betale 25% moms? Frakta vil koste mye mer enn selve sjokoladen. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 sjekk ebay.co.uk 7 stk Terry's Chocolate Orange 175g er ca 190kr med frakt. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 De hadde ca 30-40 stk på den lokale Meny butikken, jeg vurderte å kjøpe en, men klarte å styre meg! Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Kjøpte en Terry's Chocolate Orange på eBay. Om smaken er god, bestiller jeg et vogntog fullt Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 De chocolate orange greiene så jeg her i wales tidligere, kjøpte en og det var skuffende. sånn in general er britisk sjokolade dritt (bare sukker) og apelsinsmaken var knapt nok der Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Har nå fått sammenliknet Terry's Chocolate Orange og Freia Sjokolade Appelsin. Kan bare bekrefte det weebl skriver. Terry's smelter ikke så lett på tungen, og smaker mindre appelsin. Generelt værre. Den gode nyheten er at nå selges Freia Sjokolade Appelsin igjen! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Fant i går på butikken wii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå