Chizza Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Har en pentium 3 1000mhz. Og Aopen hovedkort AX34 . lurer på følgene Noen som har prøvd å overklokke denne typen cpu og hvor mye har de klart det .. Jeg lurer også på hvilken vifte som passer best for overklokking . ikke en for dyr vifte Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Er berre å klokka i vei. PIII er solide saker. Øk fsb litt om gangen og test om den framdeles er stabil. Du kan øka volten for å få den til å klara meir (har kjørt min 800E på 1,95v i fleire år) Du bør ikkje rekna med å klara så mykje, for 1GHz er nokså nært grensa for ka den kjernen klare. Trur ikkje du klare å ødelegga den heller, min tåle fint å stå uten vifta @1,95v til den kræsje (90c+). Plugge på vifta, så boote den fint igjen. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Min P2 Klamath kjørte iallefall stabilt på 133 mhz fsb. (Synd den var MP-låst... ) Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Ang. det med vifte: Min P3 kjørte med biltema-kjøleribbe som vifta var defekt på, og i BIOS stod det 52.1 c. (Synd de ikke laget P4 slik. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå