Kriss^ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ja, må ha noe digg å se på tv Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Sett de fire første episodene nå. Mildt sagt ekstremt uoriginalt. Jack prøver å løsrive seg, men klarer det ikke. Lederne jobber mot ham til tross for at han burde blitt behandlet som en gud. Skurkene har en insider hos presidenten og en i CTU (ok, har ikke blitt avslørt noen i CTU enda, men sikkert ikke lenge til). Men det er høyt tempo og en oppskrift som fungerer. Virker dessuten som det er en del sterke bi-karakterer denne gangen (i noen sesongen måtte Jack gjøre alt selv). Spent på å se om "Starbuck" kommer til å herje litt også, men frykter det er blir et kjerlighetsdrama bare. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hva synes dere om sesongen så langt? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Har ikke vært her på en god stund nå, men må bare si at denne sesongen av 24 faktisk har imponert meg! Syns spenningsnivået på episodene har steget gradvis de siste episodene nå, og klarer nesten ikke vente til mandag Kan lett tenke meg at sesongavslutning denne gangen kan bli tidenes beste! Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Silentclock på Omar Hassan, gitt. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Dette var bare en av sesongens (seriens?) aller beste episoder! Regnet nesten med at Hassan kom til å stryke med på slutten der, men ikke på den måten! Må si jeg ble meektig imponert nå Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Meget god episode, ja. Jeg trodde Hassan skulle klare det, så jeg ble overrasket. Nå er spørsmålet hva som skjer videre? Kanskje vi treffer på en tidligere karakter? Audrey? Tony? Logan? Uansett må det dukke opp noe terrorist-greier, mulig Jack får noe ut av Dana, han var jo ganske sikker på at hun skjulte noe Lenke til kommentar
ALien_93 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Trodde først at det skulle gå som med James Heller i sesong 4 jeg.... Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Må si jeg egentlig ble nokså overrasket når Hassan strøyk med, satt nærmest og skreik til tv-skjermen at Jack og de måtte få rompa i gir slik at han ikke skulle bli henrettet. Meeget god episode, gleder meg til neste! En annen liten ting som jeg og likte med denne episoden, var at sikkerhetsvaktene på CTU viste at de faktisk kunne noe Til vanlig er de kanonføde og skyteblinker, men her viste de at de kunne gjøre litt motstand, noe de burde når de er sikkerhetsvakter på CTU... (Har jo ingenting med historien osv. å gjøre, måtte bare dele min lille observasjon med resten av verden ) Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Helt enig med deg, Andi. Godt å se at de duger for en gangs skyld. Lenke til kommentar
ALien_93 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) De duger til det, og til å arrestere mulvarper i CTU... Endret 2. juni 2010 av ALien_93 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Neste? Dette var da sesongens siste episode og siste sesongen som er laget av 24? Neste blir vel kanskje muligens en film, men så er det slutt. Lenke til kommentar
ALien_93 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Neste? Dette var da sesongens siste episode og siste sesongen som er laget av 24? Neste blir vel kanskje muligens en film, men så er det slutt. Hvis du følger med i timen er dette for de som ser på tv2, ikke USA-sendinger :!: Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Eg ser på TV2-sendingene selv, og siste episode var vel nå på mandag? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Haha nei, det var vel episode 16 som var på mandag. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ah. Beklager. Episoden virket som en god avslutning(men overraskende) Hva gjenstår nå da? Familien til Hassan er i trygghet, Hassan selv er drept, kjernevåpnene er i trygghet og insideren i CTU er tatt. Flere bomber på lur? Broren til Hassan er vel også tatt om eg ikke husker feil Lenke til kommentar
ALien_93 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Broren døde vel rett etter å ha fortalt hvor brennselsstavene var etter hva jeg husker ?? Uansett, det blir spennende å se hvordan det utvikler seg vidre EDIT: Nå husker jeg det, han døde og deretter sette CTU opp en lureoperasjon på sykehuset. Endret 2. juni 2010 av ALien_93 Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Silentclock to episoder på rad. Det tror jeg ikke har skjedd før Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hva f*** en vitsen med å plutselig endre sendeskjema for 24 da? Nå har de sendt alle episodene kl 22 på TV2 Zebra hele sesongen, og nå, plutselig, så begynner de kl 21? Er så irritert.... Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Begynte vel ikke kl 21 i dag? Det startet en episode nå kl 22, men det var feil episode! De hoppa visst plutselig 2-3 episoder framover! Edit: Joda, de sendte visst dobbel episode i dag, som startet kl. 9. Idiotisk! Endret 21. juni 2010 av Baffage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå