Gå til innhold

24 sesong 8 på TV2, spoilerfritt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett de fire første episodene nå.

Mildt sagt ekstremt uoriginalt. Jack prøver å løsrive seg, men klarer det ikke. Lederne jobber mot ham til tross for at han burde blitt behandlet som en gud. Skurkene har en insider hos presidenten og en i CTU (ok, har ikke blitt avslørt noen i CTU enda, men sikkert ikke lenge til).

Men det er høyt tempo og en oppskrift som fungerer. Virker dessuten som det er en del sterke bi-karakterer denne gangen (i noen sesongen måtte Jack gjøre alt selv). Spent på å se om "Starbuck" kommer til å herje litt også, men frykter det er blir et kjerlighetsdrama bare.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har ikke vært her på en god stund nå, men må bare si at denne sesongen av 24 faktisk har imponert meg! Syns spenningsnivået på episodene har steget gradvis de siste episodene nå, og klarer nesten ikke vente til mandag :D Kan lett tenke meg at sesongavslutning denne gangen kan bli tidenes beste!

Lenke til kommentar

Meget god episode, ja. Jeg trodde Hassan skulle klare det, så jeg ble overrasket.

Nå er spørsmålet hva som skjer videre? Kanskje vi treffer på en tidligere karakter? Audrey? Tony? Logan? Uansett må det dukke opp noe terrorist-greier, mulig Jack får noe ut av Dana, han var jo ganske sikker på at hun skjulte noe :)

Lenke til kommentar

Må si jeg egentlig ble nokså overrasket når Hassan strøyk med, satt nærmest og skreik til tv-skjermen at Jack og de måtte få rompa i gir slik at han ikke skulle bli henrettet. Meeget god episode, gleder meg til neste! :D

En annen liten ting som jeg og likte med denne episoden, var at sikkerhetsvaktene på CTU viste at de faktisk kunne noe :p Til vanlig er de kanonføde og skyteblinker, men her viste de at de kunne gjøre litt motstand, noe de burde når de er sikkerhetsvakter på CTU...

(Har jo ingenting med historien osv. å gjøre, måtte bare dele min lille observasjon med resten av verden :p )

Lenke til kommentar

Neste? Dette var da sesongens siste episode og siste sesongen som er laget av 24? Neste blir vel kanskje muligens en film, men så er det slutt.

Hvis du følger med i timen er dette for de som ser på tv2, ikke USA-sendinger :!:

Lenke til kommentar

Ah. Beklager. Episoden virket som en god avslutning(men overraskende) :)

Hva gjenstår nå da? Familien til Hassan er i trygghet, Hassan selv er drept, kjernevåpnene er i trygghet og insideren i CTU er tatt. Flere bomber på lur? Broren til Hassan er vel også tatt om eg ikke husker feil :)

Lenke til kommentar

Broren døde vel rett etter å ha fortalt hvor brennselsstavene var etter hva jeg husker ??

Uansett, det blir spennende å se hvordan det utvikler seg vidre :yes:

EDIT: Nå husker jeg det, han døde og deretter sette CTU opp en lureoperasjon på sykehuset.

Endret av ALien_93
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Begynte vel ikke kl 21 i dag? Det startet en episode nå kl 22, men det var feil episode! :hrm: De hoppa visst plutselig 2-3 episoder framover!

Edit: Joda, de sendte visst dobbel episode i dag, som startet kl. 9. Idiotisk!

Endret av Baffage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...