aloras Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Dette er tråden for oss som skal følge 24 sesong 8 på TV2! Sålangt har det komt lite informasjon fra TV2 om når sesongen skal sendes, men for Viasat kunder vil sesongen sendes i HD. Har tidligere spurt TV2 om når de vil ha premiere, men de visste ikke. Skal sende en ny e-post nå for å få vite mer. For de som følger amerikanske tv-sendinger, så vil jeg helst at dere ikke spoiler noe som helst i denne tråden. Det er greit at dere kan si at sesongåpningen var knall/skuffende, men ingenting fra handling eller hinting om hva som kommer til å skje er tillatt. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Såg de 2 første episodene i dag tidlig Var bra dette, fortsetter i samme goe stilen som før Skal bli spennende og se hvordan det utvikler seg. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Gleder meg som en liten unge til sesongen begynner! Har du fått noe mer info fra TV2? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Hei. Det er dessverre foreløpig ikke bestemt en premieredato for 24, dessverre. Men planen er å sende den nye sesongen i løpet av våren. Mvh, TV 2 Som dere ser så ser det dårlig ut for øyeblikket. Det er jo klart at de må sende sesongen i løp av våren, men når er det tydeligvis ikke mulig å få vite enda. Vi får bare vente i spenning til noe mer informasjon kommer. Jeg kommer nok til å sende en e-mail i løp av februar også for å høre. Har store forventninger til sesong 8, og håper denne blir like knall som 7'eren. Driver for øyeblikket å ser gjennom sesong 1-7 før nummer 8. Begynte for 14 dager siden og er snart ferdig med sesong 2 (Er for øyeblikket i forsvaret, så lite å gjøre på kveldstid ) Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Fy faen som jeg gleder meg. Har bevisst ikke sett noe som helst av trailere og annet stæsj for å gå totalt uvitende inn i den nye sesongen. Nåde den som spoiler noe Lenke til kommentar
Skoen Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg vil tippe at 24 har premierestart samme uka, eller uka etter Farmen. TV2 avventer de store premierene til etter OL i Vancouver. Lenke til kommentar
vaaland Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Sesong 8 av "24" sendes denne gang på TV 2 Zebra - og det hele sparkes i gang med de tre episoder søndag 7. mars klokken 21:00. Serien får deretter fast sendetid på Zebra mandager klokken 22. http://www.tv2.no/kanalene/zebra/24-3134891.html Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Fint at det snart starter, men må irritere oss over den fargerike logoen da... nesten så man vurderer å se utenlandsk sending bare for å slippe logoen. 24 har jeg ofte litt blasse og mørke bilder, så det gjør det jo ikke noe bedre. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Pokker Eg sjølvsagt vekke heile den første veka når det begynner på Zebra Då er det berre å fortsette med amerikansk tidsskjema Lenke til kommentar
aloras Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Da er det bare litt over et døgn til det braker løs! Gleder meg sykt mye! Vi får bare håpe at de klarer å skape en verdig avslutning på en fantastisk serie, og at vi får noen STORE overraskelser (ala Logans onde planer, eller Tonys tilbakekomst)! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Håper virkelig ikke at man må tolke avslutningen av s8, ala Jack "død" Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Way to go av TV2 som sender 24 på Zebra. Takke til amerikansk sendeskjema. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg har ikke sett noe reklame om dette på TV 2, kun av ren flaks oppdaget faren min det da han så på tv nå, 20 min inn i første episode! Satser de overhodet ikke på 24 lenger? Zebra? Skal jo sende det senere enn før også, nå. Fikk kastet meg over fjernkontrollen og satt på opptak, så får i allfall sett 2., 3., og siste halvdel av første episode på etterskudd. Innmarri teit å gå glipp av starten. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fy faen så rått! 3. episoden var epic, gleder meg så jævlig til 4 nå! Frister å lese hva de skriver i den andre tråden som følger amerikansk sendekjema, men skal nok klare å holde meg Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Er jo bare å ty til internettet når du gleder deg så jævlig. :!: Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Sendes virkelig fjerde episode på TV2 Zebra i dag? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) I dag!? Trodde det skulle gå neste mandag, jeg! EDIT: Det er visst mandag, ja. Endret 8. mars 2010 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Er jo bare å ty til internettet når du gleder deg så jævlig. :!: Ødelegger spenningen! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ødelegger det spenningen å laste ned episodene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå