Gå til innhold

24 sesong 8 på TV2, spoilerfritt!

Anbefalte innlegg

Dette er tråden for oss som skal følge 24 sesong 8 på TV2!

Sålangt har det komt lite informasjon fra TV2 om når sesongen skal sendes, men for Viasat kunder vil sesongen sendes i HD. Har tidligere spurt TV2 om når de vil ha premiere, men de visste ikke. Skal sende en ny e-post nå for å få vite mer.

For de som følger amerikanske tv-sendinger, så vil jeg helst at dere ikke spoiler noe som helst i denne tråden. Det er greit at dere kan si at sesongåpningen var knall/skuffende, men ingenting fra handling eller hinting om hva som kommer til å skje er tillatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Det er dessverre foreløpig ikke bestemt en premieredato for 24, dessverre.

Men planen er å sende den nye sesongen i løpet av våren.

Mvh,

TV 2

Som dere ser så ser det dårlig ut for øyeblikket. Det er jo klart at de må sende sesongen i løp av våren, men når er det tydeligvis ikke mulig å få vite enda. Vi får bare vente i spenning til noe mer informasjon kommer. Jeg kommer nok til å sende en e-mail i løp av februar også for å høre.

Har store forventninger til sesong 8, og håper denne blir like knall som 7'eren. Driver for øyeblikket å ser gjennom sesong 1-7 før nummer 8. Begynte for 14 dager siden og er snart ferdig med sesong 2 :D (Er for øyeblikket i forsvaret, så lite å gjøre på kveldstid :p)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Da er det bare litt over et døgn til det braker løs! :D Gleder meg sykt mye! Vi får bare håpe at de klarer å skape en verdig avslutning på en fantastisk serie, og at vi får noen STORE overraskelser (ala Logans onde planer, eller Tonys tilbakekomst)!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett noe reklame om dette på TV 2, kun av ren flaks oppdaget faren min det da han så på tv nå, 20 min inn i første episode! Satser de overhodet ikke på 24 lenger? Zebra? Skal jo sende det senere enn før også, nå.

Fikk kastet meg over fjernkontrollen og satt på opptak, så får i allfall sett 2., 3., og siste halvdel av første episode på etterskudd. Innmarri teit å gå glipp av starten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...