thamule Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Fekk kundeavis frå elkjøp i dag med kjempetilbud på blue-ray discs. The Usual suspects på blue-ray til 39 var jo griiisebillig , men det er jo januarsalg så dette var gode greier tenkte eg. Men nope, tilbudet var for DVD, så etter ein 10 km lang kjøretur gjennom bomring så sendte eg ein liten "ris/ros"-mail til elkjøp. Selvfølgelig kan alle gjere feil, men det er irriterande likevel. Det hjelper heller ikkje at betjeninga enten pillar seg i nasa og ikkje er interessert i å hjelpe deg eller ser ut som dei er dratt inn frå gata der dei var ferska i å smugrøyke(hettegenser og saggebukse er ikkje kult når du jobbar i butikk) Men men....slik var den opplevinga Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Elkjøp kan selvfølgelig gjemme seg bak både klausuler om trykkfeil og lovgivning om tilbud som "er for gode til å være sanne" - Allikevel er dette noe de absolutt burde catchet i korrekturlesingen, og for kundene som føler seg "snytt" bør de hoste opp en BR-utgave til en rimlig penge... Lenke til kommentar
thamule Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Heilt einig! Fekk forøvrig aldri svar på ris/ros-mailen min, det synst eg i alle fall er dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå