Postkassestativ Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har en bil med defa-alarm montert, så lurer jeg på om det er mulig å skaffe en ny fjernkontroll? Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Har en bil med defa-alarm montert, så lurer jeg på om det er mulig å skaffe en ny fjernkontroll? Går fint å få ny boks. Men er nok like greit å kontakte en defa forhandler. Den må jo kodes for å få den til å virke. Om du har handlet bil uten å få med de 2 fjernkontrollene(som følger med orginalt), hadde jeg koblet fra dette umiddelbart. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Det er koblet i fra pga. at fjernkontrollene ikke virket til tider Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det er koblet i fra pga. at fjernkontrollene ikke virket til tider Prøvd å feks bytte de 2 batteriene inni? Har opplevd at de fusker når batteriene begynner å bli tomme Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 det var ikke batteriene som var dårlige, det var noe med knappene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå