Gjest what to do?? Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 jeg har et kjempe problem for tiden, og det blir bare værre og værre. det har seg slikt at jeg har følelser for 2 gutter. det er så ironisk, etter som jeg aldri har trodd dette var mulig, men jett hvor feil jeg tok! en av de er jeg sammen med å har vært det i over 4 år. og i det siste har vi skrangelt veldig, og han har vært utro.. og inni dette har en kompis av han fått følelser for meg, og jeg trodde aldri det ville skje, men jeg har fått følelser for han også. har vært utro til en hvis grad jeg også, men det vet han ikke. Jeg og kjæresten fant ut at vi skulle satse på hverandre å prøve å få det til å fungere her for en stund siden, så jeg kuttet kontakt med han andre, og kjæresten med hun som han var utro med. er en sååå lang historie bak alt dette, at jeg blir sliten ved tanken. Men uansett, i det siste har jeg tadd opp kontakten med han andre igjen, og vi prater ganske mye, og har til og med had hemmlige møter så ingen skal vite no, høres ganske sykt ut ja. Men jeg aner altså nå ikke hva jeg skal gjøre.. nåen dager vil jeg slå opp me kjæresten fordi vi krangler ofte enda, spesielt på fest, og vi klarer ikke stole helt på hverandre. Men jeg klarer ikke gi slipp. og Han andre har det jo heller ikke særlig bra, for han vil ha meg mer en noe annet, men vet ikke hvor mye mer han klarer av dette, og det skjønner jeg godt. synes dette er helt jævlig. mange av dere tenker nok at jeg syter osv, men det er veldig lett å si utenforstående.. Noen som har noen gode råd, tar imot alt akkurat nå.. er helt fortapt. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Prøv å finne en som gir deg alt du vil ha, tydeligvis ingen av disse to som gjør det. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kort fortalt ville jeg valgt ingen av delene, du kommer alltid til å ha trøbbel uansett hva du gjør, velger du kjæresten kommer det til å skrante fordi dere overhodet ikke kan stole på hverandre (hallo, han var utro). Velger du kompisen så blir det sikkert bedre til å begynne med, men du er overhodet ikke noe bedre enn typen din når du går bak ryggen hans og er med en annen. Nå har ikke jeg så altfor lang erfaring med forhold, er forøvrig i et som har vart 5 mnd snart. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Mennesket er ikke monogame i natur, uansett hvor mye (kristne) medier og landets autoriteter ønsker å innbille oss det. Når man ikke er forelsket i noen, kan man forelske seg i andre -- uansett hvor bra man har det. Jeg har akkurat vært forelsket i en vennine og arbeidskollega av kjæresten min, og... vel... love hurts. Og forelskelse mens man er sammen med andre er noe av det kjipeste jeg noensinne har opplevd. Så lenge dere ikke har hatt sex i noen som helst form eller farge er det per definisjon ikke utroskap. MEN kjærlighet er mer enn forelskelse: Forelskelser kommer, og går alltid over -- mens ekte kjærlighet mellom to personer dør ikke før noe alvorlig har skjedd mellom dem. Utroskap er én slik alvorlig ting. Jeg har hatt tre forelskelser i mitt liv, men bare en kjæreste som jeg selv faktisk har ønsket å være sammen med: Vi er fremdeles sammen, fem år senere, selv om vi har hatt mange vonde dager: Jeg ELSKER kjæresten min, og hun elsker meg. Derfor vil jeg anbefale deg å være helt fordømt åpen og ærlig: Kjæresten din er den ene personen i ditt liv du skal, og skal kunne, fortelle ALT som plager deg og alt du føler. Han er din KJÆRESTE: Det kjæreste du har. Hvis ikke han er den kjæreste personen i ditt liv, kjærere for deg enn ditt eget liv, er det ikke kjærlighet. Jeg mener du bør snakke med ham, fortell hva du føler. Fortell hva du har gjort og hvorfor du har gjort det, hvis du ønsker å slippe skyldfølelsen og hvis du vil at han skal stole på deg. Slå opp med ham om ikke du elsker ham, om enn bare for hans skyld. Endret 18. januar 2010 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå