Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

følelser for 2 samtidig - problemer med å velge

Gjest :cry:

Anbefalte innlegg

jeg har et kjempe problem for tiden, og det blir bare værre og værre. det har seg slikt at jeg har følelser for 2 gutter. det er så ironisk, etter som jeg aldri har trodd dette var mulig, men jett hvor feil jeg tok! :( en av de er jeg sammen med å har vært det i over 4 år. og i det siste har vi skrangelt veldig, og han har vært utro.. og inni dette har en kompis av han fått følelser for meg, og jeg trodde aldri det ville skje, men jeg har fått følelser for han også. har vært utro til en hvis grad jeg også, men det vet han ikke. Jeg og kjæresten fant ut at vi skulle satse på hverandre å prøve å få det til å fungere her for en stund siden, så jeg kuttet kontakt med han andre, og kjæresten med hun som han var utro med. er en sååå lang historie bak alt dette, at jeg blir sliten ved tanken. Men uansett, i det siste har jeg tadd opp kontakten med han andre igjen, og vi prater ganske mye, og har til og med had hemmlige møter så ingen skal vite no, høres ganske sykt ut ja. Men jeg aner altså nå ikke hva jeg skal gjøre.. nåen dager vil jeg slå opp me kjæresten fordi vi krangler ofte enda, spesielt på fest, og vi klarer ikke stole helt på hverandre. Men jeg klarer ikke gi slipp. og Han andre har det jo heller ikke særlig bra, for han vil ha meg mer en noe annet, men vet ikke hvor mye mer han klarer av dette, og det skjønner jeg godt. synes dette er helt jævlig. mange av dere tenker nok at jeg syter osv, men det er veldig lett å si utenforstående..

Noen som har noen gode råd, tar imot alt akkurat nå.. er helt fortapt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette må du nesten ta et valg å funne ut av selv, men spør deg selv litt før du tar dette valget

Eks: Er denne typen din den rette, en du vil dele live ditt sammen med?

- Dere har vært sammen ganske lenge, for lenge. Kanskje du har sett for lite av "utvalget"

Er det ekte følelser du har for denne andre fyren din, eller er du bare litt "betatt"

- Er dette en gutt som kan gjøre deg glad?

For meg virker det som at du har type bare fordi du er redd for å være alene. Men ønsker du å beholde ham må du stå for det valget, og jobbe for å få forholde bedre. Alt blir ikke bra av seg selv..

Lenke til kommentar

off!!! dakkar! det er en heeelt forferdelig situasjon, og jeg forstår vell ikke, er ikke i den, men jeg tror i alle fall at det er helt jævlig...

det er heller ingen fasit, men ikke gjør noe forhastet! det du vill minst er vell og ende et av forholdene uten å tenke grudig(ere) igjennom det... men ja... selv om det er vondt nå, vill du til slutt gjøre en av 2 ting med kjæresten din:

1) slå opp å bli ilag med han andre

2) fortsette.

saken er at du kan ikke få svar fra et forum om dete, du må bare lide deg igjennom det, og tilslutt får du vell ta et av valgene, etter at du har tenkt det godt igjennom... og hvis du ikke stoler på han er det et problem, som må jobbes med...

... altså skal ikke gi råd elns men...

dakkars:( **/trøstemodus!**

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Virker for meg som det beste er å egentlig slå opp med kjæresten din, og prøve med han andre. Hvis det er masse krangling og dritt så kan vel det bare lede en vei, sånn som jeg har erfart. Og uten tillit funker vel strengt tatt ikke et forhold.

Men dette må du egentlig finne ut av selv. Vanskelig for oss her å vurdere situasjonen! ;)

Kunne foresten blitt såpeserie av dette.. :)

Lenke til kommentar
Virker for meg som det beste er å egentlig slå opp med kjæresten din, og prøve med han andre. Hvis det er masse krangling og dritt så kan vel det bare lede en vei, sånn som jeg har erfart. Og uten tillit funker vel strengt tatt ikke et forhold.

Men dette må du egentlig finne ut av selv. Vanskelig for oss her å vurdere situasjonen! ;)

Kunne foresten blitt såpeserie av dette.. :)

Dropp begge. er utrolig sårende for han eksn din om du stikker av med en kompis. og det er ikke sikkert at situasjonen gjør det bra for deg og han nye

selvfølgelig kan det være vanskelig, men det er hva jeg ville gjort

Lenke til kommentar

Høres ut som om du er redd for å vær alene, og redd for å gi slipp på det kjente og kjære (etter 4.år), men burde egentlig slå opp. Samtidig vil du ha noen å trøste deg med, (han andre).

Min anbefaling, harsh, men antakeligvis bedre i det lange løp:

- Slå opp med kjæresten

- Ikke bli sammen med han andre

Vær venner med begge om det føles naturlig :yes:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...