Gjest hjelp! Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Trenger seriøst med hjelt har ei i klassen som har dei fineste søstra eg har sedt ho er 2 år eldre så eg veit ikkje kva eg skal jere HJELP! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg vet ikke hva du skal gjøre, men jeg kan komme med en anbefaling til hva du ikke bør gjøre. Du bør absolutt ikke skrive et kort hvor du uttrykker din kjærlighet til henne. Lenke til kommentar
Gjest tråd starter Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg vet ikke hva du skal gjøre, men jeg kan komme med en anbefaling til hva du ikke bør gjøre.Du bør absolutt ikke skrive et kort hvor du uttrykker din kjærlighet til henne. Så jeg burde heller prøve å vise det med andre trekk som å prøve å vere med henne og vennene og slikt?. Lenke til kommentar
sn9ken Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 du kunne jo gått bort og pratet med henne? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Vedder en tier på det er fsx sin tråd. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Vedder en tier på det er fsx sin tråd. +1 Hvis det ikke var for dialekten Fetteren fil fsx? Endret 18. januar 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Gjest Guest_angel_* Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 hvis han er utlanding å er dt å glemme henne. de er farlige og liker ikke at noen skal prøve seg på søstra. og pluss en utlanding jente liker ikke å være samme med en som er 2 år ungre enn henne lykke til Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hva med og si at du elsker ho? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå